بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل شرکت آتیه‌سازان حافظ گفت: بر اساس بند 7 سیاست‌های کلی سلامت و بند (الف) ماده 72 قانون برنامه ششم توسعه که تولیت نظام سلامت از جمله بیمه سلامت اعم از پاپه و تکمیلی را بر عهده وزارت بهداشت قرار داده و کلیه ارائه‌ دهندگان بیمه پایه و تکمیلی درمان را موظف به تبعییت از خط مشی‌ها و سیاست‌های وزارت بهداشت دانسته است.
امروز با شروع معاملات قیمت تمامی ارزها به غیر از یورو افزایش یافت.
مظلومی همسو با برنامه های استراتژیک، اعلام کرد بیمه تعاون بنا دارد در سال 1400 اقدامات متعددی را برای ارتقا شاخص ها در این شرکت اجرایی کند.
مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم بیمه حافظ به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۳۰ درصدی این شرکت با حضور سهامداران، اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ا شرکت فرابورس ایران و حسابرس و بازرس قانونی شرکت در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ با حضور حد نصاب لازم برگزار شد.
بانک آینده پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی:

«برات و سفته الکترونیکی» در راه است

بانک آینده به‌ عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌ دهنده این خدمت نوین، «برات و سفته الکترونیکی» را عرضه می‌نماید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش، ۱۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز رسمی ثابت ماند.
استاندار سمنان از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی در بررسی، تصویب و پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید و کسب رتبه برتر در بین بانک های عامل استان قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت اروم آدا اظهار داشت: بانک ملی ایران همواره طی سال های گذشته به عنوان حامی صنعت کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با تامین مالی و تخصیص اعتبار گام های حمایتی بسیار بلند و مهمی برای توسعه صنعت مواد غذایی کشور و بویژه شرکت اروم آدا برداشته است.