بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

باجه بانک مهر ایران در سروآباد کردستان با حضور امام جمعه این شهر، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد، فرماندار شهرستان و مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان افتتاح شد.
افزایش خالص مطالبات بانک مرکزی از بخش دولتی و افزایش خالص دارایی های خارجی بانک مرکزی ناشی از آثار پولی خالص تفاوت نرخ خرید و فروش ارز غیر نرخ نامه ای مهمترین عوامل رشد پایه پولی در پایان خردادماه 1400 نسبت به پایان سال 1399 به شمار می روند.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 5 میلیون و 870 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 760 تومان رسید.
شش میلیون کاربر از خدمات مختلف و متعدد سامانه بام استفاده می کنند.
جلسه شورای اداری و تقدیر از مدیریت شعب پست بانک استان خراسان رضوی با حضور اصغر جلیلی نیا معاون اعتباری و بین الملل پست بانک ایران و رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز رسمی ثابت ماند.
محکومیت بانک مرکزی ج.ا ایران و سایر بانک‌ها و بانکداران ایرانی در بحرین و آرای احتمالی در این باره به وضوح بی‌ارزش‌ بوده و این بانک نیز حق خود را برای هرگونه اقدام متقابل و پیگیری حقوقی موضوع، محفوظ دانسته و از دولت و مراجع قضایی بحرین می‌خواهد بلافاصله اقدامات قضایی موصوف را متوقف کنند.
این بار از طریق شعب بانک ملت در سراسر کشور؛

پرداخت سود سهام عملکرد سال مالی 1399 بیمه "ما" در موعد مقرر

سود سهامداران حقیقی شرکت بیمه "ما" که در سامانه سجام ثبت نام نکرده بودند، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از تاریخ 1400/05/08 در کلیه شعب بانک ملت سراسر کشور قابل دریافت می باشد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی، با ابلاغ حکمی، مهدی تربتی‌‌فرد را به عنوان سرپرست معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت بیمه کوثر منصوب کرد.
سازمان تأمین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی کشور با استفاده از فرصت نامگذاری سال 1400 بنام "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها"، جشنواره ملی انتخاب چهره برتر حوزه کارآفرینی را برگزار می کند.
رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به حرکت پرشتاب این بانک در مسیر بانکداری حرفه ای، گفت: افزایش خدمات رسانی به مشتریان در تمامی حوزه ها و پیشرفت های بانک، تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است.