بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک مهر ایران در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده این بانک گفت: اکنون بیش از ۱۰ میلیون مشتری صاحب ۱۳ میلیون سپرده در بانک مهر ایران هستند و حدود ۹ میلیون نفر هم در ۱۴ سال گذشته توانسته‌اند از تسهلات این بانک بهرمند شوند.
بانک ملی ایران در زمینه فروش،‌ واگذاری و یا تعیین تکلیف اموال تملیکی و مازاد، سرآمد نظام بانکی است. این را هم آمارهای وزارت امور اقتصادی و دارایی تایید می کند،‌ هم اعضای شورای هماهنگی بانک ها بر آن اذعان دارند.
مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ٩٩ با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و با شرکت نمایندگان برتر در هر شعبه به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برگزار شد.
قیمت سکه امامی با افزایش 171 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون و 117 هزار تومان رسید.
بر اساس صورت های مالی سه ماهه اول سال 1400 ، سود هرسهم شرکت بیمه "ما" به مبلغ 336 ریال تحقق یافت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 % رشد داشته است.
با اهتمام شعب بانک کشاورزی از ابتدای سال۱۳۹۹ تا پایان خرداد ماه سال جاری از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، تعداد ۱3هزار و 502 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵996 میلیارد ریال به مدد جویان معرفی شده از سوی کمیته امداد پرداخت شده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۱ ارز کاهش و ۱۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز رسمی ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌ بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 65.4 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
علیرضا حجتی عضو هیات مدیره بیمه کارآفرین – فروش و خدمات آنلاین پیرامون ما را گرفته و احوالات زندگی را متاثر کرده است و در این شرایط شرکت های بیمه نمی توانند از این قافله پرسرعت جا بمانند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه بیمه شخص ثالث برای دوچرخه قابل اجرا شدن نیست، افزود: در ماده یک قانون بیمه شخص ثالث در تعریف وسیله نقلیه گفته شده، وسیله نقلیه موتوری زمینی و ریلی، دوچرخه موتور ندارد بنابراین در این تعریف نمی‌گنجد.
مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه ارزیابی عملکرد ماه گذشته بانک که با محوریت بررسی نقدینگی، بانکداری الکترونیک، سپرده ها و مطالبات برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه راهبردی استقرار بانکداری دیجیتال در بانک در حال اجرا است، گفت: اجرای این برنامه موجب تحول در بانک می شود.