بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در چهار ماهه نخست امسال مجموعا بیش از ۷۰۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها و موسسات اعتباری پرداخت شده که ۶۸.۳۸ درصد معادل ۴۷۹ هزار میلیارد از این مبلغ صرف تامین سرمایه در گردش در بخش‌های مختلف شده که بیشترین سهم از این تسهیلات را نیز به خود اختصاص داده است.
اولین برنامه لایو "پژواک" در صفحه اینستاگرام با حضور رضا گودرزی کارشناس اعتباری اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران برگزار شد و وی در این لایو به سوال ها و ابهام های مخاطبان درباره طرح صدف پاسخ داد.
مدیر عامل بیمه ملت در نشستی که با حضور آیت‌الله اختری نماینده محترم ولی فقیه و دبیر کل انجمن دوستی ایران و سوریه، شفیق دیوب سفیر سوریه در ایران، شاخصی دبیر انجمن و جمعی از فعالان اقتصادی، روز سه‌شنبه 20 مهرماه برگزار شد؛ حاضر شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز۵۰ هزار تومان کاهش یافت.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز در مقایسه با روز گذشته با ۲۶۵ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۵۲۶ تومان داد و ستد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، شرکت‌های بیمه را یکی از تاثیرگذارترین نهادها در بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و فضای کسب و کار درکشور خواند که با ایجاد مکانیزم‌هایی برای حفظ سرمایه گذاری‌ها در مقابل خطرهای گوناگون می‌توانند اثرات عوامل تهدید کننده‌ سرمایه‌گذاری را کاهش داده و درنهایت به افزایش ثبات مالی در کشورکمک کنند.
شرکت بیمه کوثر، در پی مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بخشودگی جرایم ناشی از دیرکرد بیمه ثالث، صدور و تمدید بیمه‌ نامه ثالث را برای همه وسایل نقلیه موتوری زمینی تا تاریخ 6 آبان 1400 بدون جریمه تاخیر انجام می‌ دهد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. براین اساس نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.
رئیس شعبه استان خراسان رضوی بیمه رازی که مهمان هجدهمین برنامه سه‌ شنبه‌ های پاسخگو بود از طراحی بسته بیمه‌ ویژه صنایع در این استان خبر داد و گفت: با توجه به منشور استراتژیک شرکت بیمه رازی، خدمات به‌ روز از لحظه مشاوره تا پرداخت خسارت طراحی و به اجرا درآمده است.