بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

استقبال از خدمات اینترنت بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال قبل با افزایش ٩٠ درصدی در تعداد تراکنش‌ها روبرو شد. تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در این مدت ٤٠ درصد رشد کرد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۶۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود نیرو استخدام می کند.
با حضور دانشگاه خاتم در پارک فناوری پردیس؛

خون تازه در رگ‌ های پردیس فناوری

آیین کلنگ‌ زنی و آغاز عملیات اجرایی مجموعه آموزشی‌ فناوری دانشگاه خاتم با زیربنای 262،887مترمربع در زمینی به وسعت 48.3 هکتار در فاز چهارم پارک فناوری پردیس با حضور مدیر عامل بانک پاسارگاد برگزار شد.
پزشکان و صاحبنظران در سازمان بیمه سلامت ایران، با حضور در نشست های برنامه ریزی شده سامانه 1666 به ابهامات و پرسش های بیمه شدگان در خصوص انواع خدمات در صندوق های بیمه ای زیر مجموعه این سازمان پاسخ می دهند.
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با پرسون:

رئیس جدید بانک مرکزی از آزمون و خطا پرهیز کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این انتظار از رئیس جدید بانک مرکزی وجود دارد که از آزمون و خطا برای رفع مشکلات پرهیز کند و به کارشناسان و دانشمندان علم اقتصاد در این زمینه بها دهد.
رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رفاه از روش جدید تطبیق احکام کارکنان بانک تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: همگام با مدیران امور انسانی بانک های دولتی در حال آماده سازی الگوی تطبیق جدیدی هستیم که با پیاده سازی آن کارکنانی که در طبقات پایین قرار دارند، ارتقا رتبه پیدا می‌کنند.