نشست تخصصی لندتک و فرصت‌ های پیش‌رو در هفتمین نمایشگاه تراکنش برگزار شد

نشست تخصصی لندتک و فرصت‌های پیش‌رو در هفتمین نمایشگاه تراکنش، روز سه شنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ با حضور حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار پست بانک ایران و دیگر سخنرانان این نشست به میزبانی شرکت دیجی‌پی برگزار شد.
تصویر نشست تخصصی لندتک و فرصت‌ های پیش‌رو در هفتمین نمایشگاه تراکنش برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، روابط عمومی پست بانک ایران اعلام کرد: در این نشست چالش‌ها و فرصت‌های لند تک ها (lendtech) در صنعت بانکداری بررسی و سایر مسائل از قبیل اهمیت لندتک‌ها در اقتصاد دیجیتال و شمولیت مالی و نقش لندتک‌ها در کنار بانک‌ها برای هم‌افزایی و تخصیص بهینه و شفافیت منابع و مصارف واقعی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در نشست مذکور استفاده از روش‌های جدید اعتبار سنجی و بوجود آوردن مدل‌های رتبه‌بندی اعتباری بطور اخص با تمرکز بر رفتار مالی و استفاده از داده‌ها در تشخیص اهلیت مشتریان به‌ عنوان رویکرد جدید و یک فرصت جهت تحقق اقتصاد و بانکداری دیجیتال مطرح شد.

در ادامه این نشست؛ موضوع وثایق و ارزش‌گذاری آنها و استفاده از داده‌ها برای پلتفرم‌های لندتک و بهره‌گیری از این داده‌ها برای وثایق و اشتراک وثایق برای تسهیلات خرد راه‌حل جدیدی برای تسهیل و پاسخگویی به درخواست مشتریان خرد طرح موضوع شد که این مساله در کنار ابزار جدید مثل قراردادهای هوشمند یا توکن‌ها و دارایی‌های مجازی نگرش جدید برای وثایق ایجاد می‌کند.

گفتنی است: در پایان مخاطبان حاضر در این نشست سوالاتی را مطرح و سخنرانان مذکور به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

379839