بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران ضمن اعلام این مطلب که سود پست‌بانک در ۶ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۶ درصد رشد داشته است اظهار داشت: خوشبختانه سودآوری بانک با برنامه‌ریزی انجام شده در سه سال پیاپی، پیوسته محقق شده است و این بانک با اصلاح ساختاری که انجام داده به سود پایداری دست یافته است.
گروه جهادی رهروان مهدوی(شهید باکری) تحت نظارت حوزه مقاومت بسیج بانک ملت و معاونت بسیج سازندگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ با حضور در کربلای معلی، نسبت به راه اندازی موکب سلامت اقدام کرد.
در سفر ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان فارس به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیأت همراه در سفر به استان فارس از تعدادی واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.
دورۀ چهارم کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد سرآمدی سرمایه انسانی فناور با اهدافی چون ارائه مطالعات و پژوهش‌های نوین در حوزه مدیریت دانشی، تبادل نظر پیرامون فناوری‌های نوین و آثار آن در مدیریت دانشی سازمان‌ها و ارائه تجارب برتر ملی و بین‌المللی در حوزه به‌کارگیری مبانی علمی مدیریت دانشی با حضور شرکت‌کنندگان به‌صورت حضوری و مجازیدر تاریخ 20مهر1400 توسط انجمن مدیریت ایران و همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد.
سی و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک رفاه کارگران در تاریخ 25 مهر ماه سال جاری با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی برگزار خواهد شد.
بانک رفاه کارگران از آغاز طرح " بورس کالا و انرژی" و ارائه انواع خدمات اعتباری به فعالان در این بازارها خبر داد.
حسین زهی در واکنش به وام ودیعه مسکن با اقساط و سود بالا؛

بانک‌ها مردم را بیچاره کرده‌اند!

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به بیان انتقاداتی درباره اعطای وام مسکن با سود ۶۰۰ میلیونی پرداخت.
موسسه اعتباری ملل برای کمک به فعالان اقتصادی و تسریع در انجام معاملات و قراردادها نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی اقدام می‌کند و بر همین اساس تمامی بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی می‌توانند با دریافت ضمانت‌نامه از موسسه اعتباری ملل سهولت بیشتری در چرخه امور اقتصادی و بازرگانی خود ایجاد کنند به طوری که صدور ضمانت نامه های بانکی در سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است .
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در صرافی های بانکی به ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.
علی جباری گفت: چرخش های استراتژیک، رویکردها و اهداف جدید در برنامه تحول بیمه رازی موجب شد این شرکت بعد از گذشت حدود ۶ ماه ، با افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی و رسیدن به سرمایه حدود سی هزار میلیاردی، کسب مجوز اتکایی بعد از ۱۸ سال ، کسب توانگری مالی سه برابری و اخذ توانگری سطح یک و راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان شبانه روزی ، بتواند جزو سه شرکت اول در تولید حق بیمه در صنعت بیمه کشور قرار بگیرد.