بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم قدردانی از علی اکبر یوسفی، قهرمان کشتی فرنگی جهان در مسابقات اسلو نروژ ، با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و استاندار مازنداران برگزار شد.
قیمت سکه در بازار تهران امروز با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.
جلسه معارفه سرپرست و معاونان اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری و معاون خزانه داری و نظام های پرداخت پست بانک ایران و تودیع و تقدیر از رئیس و معاون سابق اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری ، با حضور بهمنی عضو هیات مدیره اجرایی، سلمانی سرپرست معاون مالی و سرمایه گذاری، غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، عسگری رئیس اداره کل توسعه بانکداری الکترونیک، آسترکی رئیس اداره کل امنیت و زیرساخت و حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی برگزار شد.
استان سیستان و بلوچستان دارای صنایعی مانند صنایع غذایی، نساجی، پوشاک و صنایع شیمیایی، فلزکاری، ریخته گری، ساخت لوازم خانگی و تانکر سازی، صنایع شیلات و ماهی گیری نظیر پرورش میگو و ماهی و ... می باشد و معادن این استان عبارتند از: معدن مس در شمال باختری زاهدان با ذخیره ای بیش از ۱۵ میلیون تن، ‌معدن کرومیت در نواحی خاش و معدن منگنز در منطقه کوتیج.
با ابلاغ رییس‌کل بیمه‌ مرکزی:

انتصاب آقادادی به مدیرعاملی بیمه کوثر تایید شد

بیمه‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ بیست‌ و چهارم مهرماه 1400، انتصاب ابوالفضل آقادادی را به‌ عنوان مدیرعامل شرکت بیمه کوثر بلامانع اعلام کرد.
مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران در سفر به خوزستان خبر داد: منابع بانک مهر ایران از ۵۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۵ به ۶۷۰ هزار میلیارد ریال در مهر ماه ۱۴۰۰ رسیده است. نسبت معوقات بانک نیز در حال حاضر کمتر از یک درصد است که افتخار بزرگی محسوب می‌شود؛ حتی در نظام بانکی بین‌الملل نیز چنین عددی نداریم.
پیرو مذاکرات و جلسات کارشناسی بین صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، تفاهم‌‌نامه همکاری به منظور ارائه خدمات بیمه‌های زندگی با شرایط ویژه به جامعه پزشکی سراسر کشور به امضاء مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه و دکتر سعید کاظمی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه رسید.
​با صدور حکمی از سوی حجت‌ اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، کیومرث اعلایی به عنوان مدیرشعب استان فارس منصوب و طی مراسمی معرفی شد.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل گری و استفاده از ظرفیت های گردشگری استان ها، نگاه ویژه ای به واحدهای رفاهی و گردشگری دارد به طوری که بخشی از تسهیلات پرداختی این بانک در استان زنجان، به این بخش اختصاص دارد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
مدیرامور حقوقی شرکت بیمه رازی با اشاره به هدف برگزاری کارگاه واکاوی قانون بیمه اجباری مبنی بر افزایش سطج آگاهی و دانش جامعه نسبت به بیمه‌های اجباری، گفت: علی جباری- مدیرعامل شرکت بیمه رازی با توجه به سابقه مدیریت صندوق تامین خسارت بدنی به عنوان سخنران در این کارگاه یک روزه حضور دارند.