بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر بازداشت رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در سایت های خبری و فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب های مختلف از سوی کاربران مواجه شد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران:

نگاه فرهنگسازی بیمه‌ای باید فراصنعتی باشد

چند حرکت تبلیغی و ترویجی برای همگانی سازی فرهنگ بیمه‌ای کافی نیست و باید این کار بزرگ با همکاری تمامی نهاد‌های فرهنگی اعم از صدا و سیما، وزارت ارشاد و دستگاه‌های مرتبط با این پروژه عظیم فرهنگی دنبال شود.
هر چند شیوع بیماری کرونا اقتصاد کشور و شرکت‌های بیمه را تحت تاثیر قرار داد و بر صورتهای مالی شرکت‌های بیمه تاثیرات زیادی گذاشت اما بنا به گفته مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، در سال پیش‌رو، صنعت بیمه با رشد و افزایش پرتفو روبرو خواهد شد و شرکت‌های بیمه نیز سودآوری مناسبی را از محل عملیات بیمه‌گری تجربه خواهند کرد.
بانک‎ آینده با هدف توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیکی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، به‌ ویژه در ایام همه‌گیری بیماری کرونا و هم‌چنین بر اساس نیازسنجی‌ های کسب و کار، خدمات و قابلیت‌های جدید و توسعه داده شده در سامانه کاربردی «کیلید» را برای بهره‌مندی عموم مشتریان از خدمات منحصر به‌ فرد آن فراهم نموده است.
صنعت بیمه یکی از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی کشورهاست. با مروری بر سهم صنعت بیمه در اقتصاد کشورهای توسعه یافته می‌توان دریافت که بیمه در مقایسه با خدمات دیگر نقش و اهمیت بیشتر و چشمگیرتری دارد. «ریسک» از عوامل ابهام‌زا در فعالیت‌های اقتصادی است که پیش بینی مخاطرات را دشوار می‌کند. شرکت‌های بیمه با پوشش ریسک شهروندان و بنگاه‌های اقتصادی نقش به سزایی در تسهیل زندگی و فعالیت‌های اقتصادی ایفا می‌کنند.