بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نشست دو روزه هم‌اندیشی مدیران دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای بیمه باران با حضور اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مدیران ستادی و مدیران دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای و با هدف نیل به درک مشترکی از وجوه بالقوه بیمه زندگی و ترویج آن میان آحاد جامعه برگزار شد.
ریاست هیئت مدیره بانک ایران زمین، در جلسه شورای مدیران با بیان اهمیت حمایت بانکها از حوزه تولید اظهار داشت: کشور در شرایط کنونی نیازمند همکاری و هماهنگی در تمامی بخش ها برای حمایت از تولید داخلی است. در همین راستا بانکها به عنوان گردانندگان اصلی چرخ های اقتصاد باید در رأس این امر قرار گیرند.
اعطای جایزه و تسهیلات به پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی بانک؛

جزئیات طرح "اوج" بانک رفاه کارگران اعلام شد

با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌ بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، اجرای طرح "اوج" در بانک رفاه کارگران آغاز شد.
مدیرعامل بیمه ایران در دیدار با روسای انجمن های صنفی نمایندگان استان ها:

چالش امروز صنعت بیمه به مخاطره افتادن این کسب و کار در برابرتغییرات عظیم اجتماعی است

مدیرعامل بیمه ایران، چالش امروز بیمه ایران و کل صنعت بیمه را به مخاطره افتادن کسب و کار بیمه ای در برابر تغییرات عظیم اجتماعی و در مرحله گذار از عصر دیجیتال به عصر حاکمیت هوش مصنوعی دانست.
رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از شعبه بیمه کارآفرین استان آذربایجان غربی:

تکمیل زیرساخت‌های الکترونیکی صنعت بیمه ضرورت دارد

کسب رضایتمندی بیمه‌گذاران یکی از مهمترین سرمایه های صنعت بیمه به شمار می رود که در افزایش ضریب نفوذ اطمینان و آرامش در جامعه، تاثیر ویژه ای دارد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش و نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان گفت: باید همراه با جریان فناوری اطلاعات در کشور و جهان در این مسیر حرکت کنیم و به سوی تامین اجتماعی هوشمند برویم.
مدیر عامل بانک سینا در سفر به استان گیلان و دیدار با همکاران شعب با اشاره به برنامه ها و طرح های توسعه ای بانک، بر تلاش در راستای تحقق اولویت ها و اهداف ترسیم شده به ویژه در جهت تسهیل فرایند خدمات رسانی به بنگاه های اقتصادی و تولیدی تاکید کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی پای درد دل شبکه فروش بیمه استان آذربایجان غربی نشست؛

صیانت از حقوق ویترین ارزشمند صنعت بیمه بر عهده نهاد ناظر است

نکات حساس و گلایه های بجای شبکه فروش بیمه برای نهاد ناظر، بسیار با ارزش است هر چند اعتقاد داریم با تحول جدی در حوزه الکترونیک و فعالیت در بستر دیجیتال، بخش مهمی از مشکلات را برطرف خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از سرپرستی شعب بیمه آسیا استان آذربایجان غربی:

تحول بیمه ای غیر از بستر الکترونیک مسیر دیگری ندارد

راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات بیمه در استان ها و تجمیع داده و جمع بندی آن به روند برنامه ریزی بیمه ای مدیران و فعالان صنعت بیمه کمک می کند.