عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن:

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک از رشد 190 درصدی برخوردار است

علی موحدنژاد اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 190 درصد، افزایش داشته است.
تصویر گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک از رشد 190 درصدی برخوردار است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی موحدنژاد عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در 10 ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹۰ درصدی برخوردار بوده که نشان از عزم همکاران این بانک در حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دارد.

موحدنژاد با اشاره به رشد قابل توجه میزان پرداخت های این بانک در قالب انواع تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور عنوان داشت: با تمرکز بر گزینش طرح ها بر اساس گزارش های توجیهی کارشناسی شده و بررسی اهلیت و صلاحیت مجریان طرح های صنعتی و معدنی، موفق شدیم میزان پرداختی ها به طرح های یاد شده را تا 78 درصد افزایش دهیم.

این مدیر ارشد بانکی افزود: در همین بازه زمانی 10 ماهه، مانده سپرده های چهارگانه 73 درصد بیشتر شده و میزان صدور ضمانتنامه های ریالی نیز 43 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به افزایش میزان وصول مطالبات این بانک عنوان کرد: میزان وصول مطالبات غیر جاری در 10 ماهه امسال، علیرغم تداوم رکود و مشکلات تحریم های ظالمانه بر بخش تولید کشور از افزایش 56 درصدی برخوردار است که امیدواریم با عارضه یابی، انجام مساعدت های ممکن در چارچوب قوانین و تعامل و ارتباط مداوم با تولیدکنندگان میزان مطالبات در این بانک به حداقل برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بانک در نظر دارد با تدوین برنامه ها و سیاست های اعتباری بر طبق نظرات کارشناسان این بانک و خبرگان شبکه بانکی در سال جدید از تمام توان و ظرفیت های خود برای حمایت از صنعتگران و معدنکاران کشور بهره ببرد تا دیگر در هیچ استان کشور شاهد مختل شدن خطوط تولید یا تعطیلی بنگاه های تولیدی نباشیم.

382228