انواع وام‌های بانک پارسیان کدامند؟

اگر مشتری بانک پارسیان هستید می‌توانید وام با نرخ‌های ۴، ۸، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد براساس میانگین موجودی خود و مدت بازپرداخت یک تا ۶۰ ماهه دریافت کنید.

تصویر انواع وام‌های بانک پارسیان کدامند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تمامی دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط، مشاغل حرفه ای و اشخاص حقیقی (موجران، کارمندان، بانوان خانه دار سپرده گذار، مستمری بگیران ...) که اندوخته مالی و درآمد ناشی از فعالیت تجاری‌شان در بانک پارسیان متمرکز است می‌توانند تسهیلات با نرخ های ۴درصد، ۸درصد، ۱۲درصد، ۱۵درصد، ۱۸درصد، مبتنی بر میانگین موجودی و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا ۶۰ ماه و یا یکجا در سررسید تا شش ماهه از بانک پارسیان دریافت کنند.

سپرده قرض الحسنه جاری، سپرده کوتاه مدت عادی و قرض الحسنه پس انداز سپرده‌های مشمول این طرح با عنوان «بسته اعتباری نوید پارسیان» هستند. البته برای دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط ، حساب‌های کوتاه مدت و قرض الحسنه باید به دستگاه کارتخوان یا درگاه اینترنتی متصل باشند.

برای استفاده از این بسته ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط، مشاغل حرفه ای، گذشت شش ماه از تاریخ افتتاح یکی از سپرده های مشتری، حداقل مجموع واریزی ماهیانه ۱۵۰ میلیون ریال، میانگین ۳ ماهه حداقل موجودی روزانه مشتری در هریک از سپرده های مشمول طرح به صورت جداگانه، بیش از بر ۳۰ میلیون ریال الزامی است.

همچنین برای استفاده از بسته اعتباری نوید پارسیان توسط اشخاص حقیقی شامل موجران، کارمندان، بانوان خانه دار سپرده گذار، مستمری بگیران نیز گذشت شش ماه از تاریخ افتتاح یکی از سپرده های مشتری، حداقل مجموع واریزی ماهیانه ۵۰ میلیون ریال، موجودی روزانه مشتری در هریک از سپرده های مشمول طرح، در سه ماه منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، بالغ بر ۳۰ میلیون ریال الزامی است.

برای پذیرندگان جدید دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت نیز باید دوماه از تاریخ افتتاح یکی از سپرده‌هایی مشتری بگذرد و حداقل میانگین یک ماهه ۳۰ میلیون ریال در یکی از سپرده‌های مشمول طرح و حداقل مجموع واریزی ماهیانه ۱۵۰ میلیون ریال باشد.

انتخاب نرخ سود و مدت بازپرداخت با خودتان

در طرح اعتباری دیگر بانک پارسیان با عنوان «پژواک پارسیان»، مبلغ تسهیلات، نرخ، مدت بازپرداخت و نرخ سود سپرده را خودتان می توانید انتخاب کنید. در واقع می‌توانید با حفظ سرمایه اولیه و بهره‌مندی از سود آن، تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنید.

برای استفاده از این تسهیلات، کافیست با افتتاح سپرده بلندمدت یک ساله با نرخ های منعطف و توثیق آن تا پایان مدت تسهیلات و یا از طریق توثیق سپرده کوتاه مدت عادی ، تسهیلات با نرخ های توافقی مطلوب خود، با بازپرداخت تدریجی و یا یکجا دریافت کنید.

اعطای تسهیلات یا کارت اعتباری ارزان، سریع و آسان، بدون نیاز به ضامن و سپری شدن دوره انتظار، منعطف در نرخ و مدت بازپرداخت متناسب با نرخ منابع و درخواست متقاضی، عدم وجود نرخ شکست (بابت بستن پیش از سررسید سپرده) برای سپرده‌های طرح پژواک، افزایش ضریب تسهیلات قابل اعطا (تا ۹۷ درصد میزان سپرده) به متقاضیان تسهیلات، امکان انتخاب شیوه بازپرداخت تسهیلات قابل انتخاب از کمتر از یک ماه تا ۶۰ ماه توسط متقاضی به صورت یکجا و یا تدریجی از مزایای این طرح به شمار می‌رود. برای آگاهی بیشتر و درخواست این تسهیلات، کافیست به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

بازسازی واحدهای اداری

تسهیلات بازسازی واحدهای اداری و تجاری نیز یکی دیگر از خدماتی است که بانک پارسیان به متقاضییان پرداخت می‌کند. در این نوع تسهیلات مبلغ حداکثر تا سقف ضوابط جاری بانک و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات ۵ سال است.

علاوه براین، واحدهای خدماتی دارای مجوز فعالیت می توانند برای تامین محل کار خود از تسهیلات مشارکت مدنی خرید واحدهای خدماتی استفاده کنند. دفاتر وکالت، مطب، دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، دفتر روزنامه و مجله و دفاتر مهندسی که مجوز فعالیت در واحدهای با کاربری مسکونی (با موقعیت اداری) را نیز دارا هستند می توانند برای ملک با کاربری مسکونی (با موقعیت اداری) از تسهیلات مذکور استفاده کنند.

مبلغ تسهیلات برای این نوع وام، حداکثر ۷۰ درصد ارزش ارزیابی ملک تا سقف ضوابط جاری بانک با حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات ۷ ساله است که نحوه بازپرداخت تسهیلات تدریجی ماهانه خواهد بود. ضمن اینکه حداکثر قدمت ملک معرفی شده جهت پرداخت تسهیلات ۱۰ سال است.

تعمیر مسکن

مشتریان برای تعمیر و بازسازی مسکن خود هم می توانند از تسهیلات مشارکت مدنی بازسازی مسکن استفاده کنند که مبلغ تسهیلات تا سقف ضوابط جاری بانک است و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات 5 ساله خواهد بود.

وام خرید ملک تجاری

همچنین مشتریانی که دارای جواز کسب و یا مجوز فعالیت بوده و قصد خرید واحد تجاری برای موضوع فعالیت خود را دارند، می توانند از تسهیلات مشارکت مدنی-خرید واحد های تجاری استفاده کنند. میزان تسهیلات پرداخت شده ، ۷۵ درصد ارزش ارزیابی ملک (بدون احتساب سرقفلی) تا سقف ضوابط جاری بانک با حداکثر مدت بازپرداخت۷ ساله است.

تسهیلات سرمایه در گردش

همچنین در طرح دیگری، واحدهای بازرگانی اعم از حقیقی و حقوقی برای تامین سرمایه در گردش، می توانند از تسهیلات مشارکت مدنی بازرگانی داخلی و یا مضاربه بازرگانی داخلی این بانک استفاده کنند. مبلغ تسهیلات حداکثر تا سقف ۸۰ درصد مبلغ پیش فاکتور یا فاکتور و نحوه بازپرداخت نیز به صورت یکجاست.

از سوی دیگر، برای خرید کالای مصرفی بادوام ساخت داخل کشور حداکثر معادل ۸۰درصد مبلغ پیش فاکتور یا فاکتور تا سقف ضوابط جاری بانک پرداخت می‌شود که بازپرداخت این تسهیلات حداکثر سه ساله و در ۳۶ مرحله مساوی ماهیانه است.

405828

مطالب مرتبط