بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ایجاد مهندسی مالی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکیدکرد و افزود: بانک ملی ایران با ریل گذاری جدید مالی در آستانه ورود به عصر جدید بانکداری است، دورانی که در آن با تنظیم و تدوین ساختار و چارچوب جدید مالی با بهره گیری از فرصت ها و توان حداکثری، زنجیره خلق ارزش در نظام بانکداری و اقتصاد کشور را تکمیل خواهد کرد.
بانک ملی ایران با حضور در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که در کیش در حال برگزاری است، به ارائه راهکارها و خدمات مالی خود در حمایت از صنعت پتروشیمی پرداخت.
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، ظهر چهارشنبه چهارم اسفند ماه به طور سرزده از هسته گزینش و امور ایثارگران بانک بازدید کرد و ضمن گفت وگو با رئیس هسته گزینش و امور ایثارگران، پرونده پرسنلی تعدادی از شاغلین، بازنشستگان و نیروهای شرکتی را مورد بررسی قرار داد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به پیشرو بودن این بانک در ارائه برترین خدمات ارزی به مشتریان شبکه بانکی،گفت: آماده هستیم ضمن گسترش ارتباطات با فعالان صنعت پتروشیمی؛ به افزایش تولیدات، رفع مشکلات و چالش های فراروی این صنعت کمک های تاثیرگذار و کاربردی انجام دهیم.
نشست تخصصی روش‌های تامین مالی توسط بانک تجارت و سوپر مارکت مالی این بانک با حضور اخلاقی مدیر عامل و فرخ‌نژاد رئیس هیئت مدیره بانک تجارت و مدیران عامل شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار شد.
ضمن اعلام نتیجه‌ سی‌ و سومین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰، مورخ 3 اسفند ماه، به اطلاع می‌رساند ‌حراج سی‌وچهارمین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
نشست بررسی روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان با حضور دکتر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان حاضر در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار شد.
تفاهم‌نامه های همکاری بانک تجارت با پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا در حاشیه نشست تخصصی روش‌های تامین مالی توسط بانک تجارت و سوپر مارکت مالی این بانک به امضای اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و هاشم نامور مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس و بهزادی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا رسید.
بانک کارآفرین با حضور فعال در نمایشگاه پتروشیمی کیش در راستای حمایت از تولید ملی، جلسات متعددی با شرکت‌های حوزه پتروشیمی، نفت و گاز برگزار و نسبت به ارائه انواع خدمات بانکی به آنها اعلام آمادگی کرد.
مدیر عامل بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست تاکید کرد:

حراست محکم ترین پشتوانه سلامت جامعه اداری است

آیین معارفه جمشید جنگ آرا و تودیع برزویی مدیران کل حراست جدید و سابق بیمه ایران با حضورحسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین بیمه ایران، حسن ابراهیمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونین این مرکز، در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.