بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۶ واحد پولی افزایش و قیمت ۳۳ ارز کاهش یافت، نرخ ۷ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
ابراهیمی برنامه ویژه ۱۰۰ سالگی بانک سپه را تشریح کرد:

آغاز برنامه تحول راهبردی بانک سپه از سال 1401

مدیرعامل بانک سپه طی نامه‌ای انجام مراحل پایانی تدوین برنامه تحول راهبردی بانک سپه برای افق سال 1404 را اعلام و تصریح کرد: بانک سپه بر اساس زمان‌بندی‌ها، فعالیت‌های خود مبتنی بر راهبردها و برنامه‌های تحول‌آفرین جدید را از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز می کند.
مدیرعامل موسسه در نشست با مدیران بانک سرمایه؛

بانک سرمایه ظرفیت ارائه خدمات مالی شایسته به فرهنگیان را دارد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در موسسه و بانک سرمایه، گفت: تصویری که به واسطه برخی اتفاقات در بانک سرمایه از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال‌های گذشته منعکس شده است با واقعیت امروز این مجموعه بزرگ اقتصادی همخوانی ندارد و بانک سرمایه همچنان می‌تواند منشا خدمات مالی شایسته‌ به فرهنگیان باشد.
مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب استان کردستان، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، حشمت رضایی فرماندار گیلانغرب، شهیاد اکبری رئیس آموزش و پرورش گواور و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد .
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بانک های مرکزی پیش از این رمزارزها را نادیده گرفته بودند و بعد از مدتی به آن توجه کردند و البته در حال حاضر نیز که بازار رمزارزها در حال توسعه بیشتری هستند به طور جدی وارد این حوزه شده‌اند.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: این شرکت، با مشارکت در طرح بزرگ پتروصاد، برای فعالان اقتصادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متمایز و ارزنده‌ای را به‌ویژه در زمینه پوشش ریسک ارائه می‌کند.
در مراسمی با حضور مدیرعامل و قائم مقام بانک بانک گردشگری؛ سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد.
فرماندار بهارستان گفت: رسالت پست بانک، خدمت رسانی است و می تواند با پرداخت تسهیلات و اشتغال زائی در شهرستان بهارستان کمک شایانی داشته باشد و در این زمینه، مجموعه فرمانداری همراه و همگام این بانک است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت ۱۵ واحد پولی از جمله پوند و یورو کاهش و ۱۹ ارز افزایش یافت، نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در دومین روز از نمایشگاه پتروشیمی کیش از غرفه بانک کارآفرین بازدید و نسبت به افزایش تعامل دوسویه این بانک و شرکت‌های صنعت نفت و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد.
بانک پاسارگاد با ساخت و افتتاح یک باب مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان پلدختر استان لرستان، گام دیگری در مسیر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی آموزشی کشور به‌ ویژه در مناطق آسیب ‎‌دیده از بلایای طبیعی برداشت.
رئیس هیات مدیره بانک شهر با بیان اینکه امروز به عنوان بانک حوزه انرژی در شبکه بانکی کشور معرفی می شویم،گفت: طی سال جاری نقش مهم و غیرقابل انکاری در تحقق اهداف فعالان صنعت پتروشیمی داشته ایم.