به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن سوری معاون فنی بیمههای اشخاص ومسئولیت بیمه تجارتنو در پنل «شبکه فروش؛ چالشها و فرصتهای آن در توسعه بیمه» اظهار داشت: چالشها و فرصتهای شبکه فروش را میتوان به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم بندی کرد. مسائل و مشکلاتی در حوزه بیمه و شبکه فروش وجود دارد.
وی افزود: ما باید مشکلات درونی را در صنعت بیمه حل کنیم و مقدمه آن افزایش هماهنگی است. البته ما حداقل در ۱۵ سال گذشته تا این حد با شبکه نمایندگان تبادل نداشتیم. ما به یک ادبیات مشترک رسیدهایم و نقطه عطفی برای شروع خوب به حساب میآید.
معاون فنی بیمههای اشخاص و مسئولیت بیمه تجارتنو یادآور شد: قوانین و مقررات کنونی چندان کاربردی و شیرین نیست و تاخیر در اصلاح آن، رکود و فساد را در پی خواهد داشت. البته در همه مشاغل، مصادیق خوش اخلاقی و بداخلاقی وجود دارد اما در کل، همه موارد بیاخلاقی توسط بیمه مرکزی بررسی و با آن برخورد میشود.
سوری ادامه داد: در موضوع شبکه فروش، چالشی که همیشه وجود داشت و به لطف شورای هماهنگی رفع شده، وجود صدای واحد از شبکه فروش است. در شورای هماهنگی، تک روی وجود ندارد و هر چقدر که صدای واحدی را حفظ کنیم با بیمه مرکزی ارتباط کاملتری خواهیم داشت.
وی گفت: فضای کسب و کار فرصت چون تعللهایی را ندارد و زودتر این آییننامهها امیدوارم به نتیجه برسد. شبکه فروش منتظر خبر خوب برای حضور در بازار است.