بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با الزام وزیر اقتصاد، بانک‌های دولتی مکلف به پرداخت وام بدون به ضامن به حقوق‌بگیران دولتی، خصوصی و بازنشسته‌ها شدند که در حال حاضر این پرداخت ادامه دارد اما در برخی بانک‌ها شرایط متفاوت و عجیبی نسبت به بخشنامه مربوطه اعلام می‌شود.
مدیرعامل بیمه رازی درک نیاز مشتریان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمه گذاران به دنبال افزایش سرعت در صدور و ارائه خدمات بر بستر فناوری هستند و بیمه رازی باید در سال 1401 با تسهیل گری در ارائه خدمات و بهبود روش‌ها پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان ارائه کند.
تامین مالی غیرتورمی ‌تولید در دستور کار بانک مرکزی؛

انتشار ‌اوراق گام شتاب گرفت

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی آخرین آمار انتشار اوراق گام را تشریح کرد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: بر اساس اعلام قبلی و برای کنترل مصارف مشترکان اداری مطابق مصوبه هیات دولت، از امروز شنبه ۲۲ مردادماه وضعیت مصارف برق ساختمان‌های اداری، سرپرستی و شعب بانک‌های پایتخت به‌صورت ویژه، رصد می‌شود.
بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" از گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری با سرمایه ثبت شده 131 هزار میلیارد ریال در بورس تهران توانست تیرماه‌1401 را با ترازی مثبت از مجموع درآمد عملیاتی به دست آورد به‌طوری که از تسهیلات اعطایی، درآمد 28درصدی نسبت به سه ماهه سال جاری کسب نموده است.
افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت هستند، امکان درخواست برای وام 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی طرح «پذیرندگان ملت» را دارند. این وام براساس رتبه اعتباری حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.