بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی اعلام کرده آن دسته از متقاضیان دریافت وام ازدواج که سن آنها در مردان کمتر از ۲۵ سال و در زنان کمتر از ۲۳سال است، می توانند به جای ۱۲۰میلیون تومان، ۱۵۰میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.ضمن اینکه اگر فردی ازدواج دوم یا بیشتر داشته و پیش از این وام ازدواج دریافت نکرده باشد هم مشمول دریافت این وام از نظام بانکی خواهد بود.
دکتر شعبان مرادی، مدیرعامل بانک آینده، طی حکمی دکتر امیر سودبخش را به سمت "معاون مالی" این بانک، منصوب کرد.
بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی میهن در بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از این مجتمع تولیدی ضمن قدردانی از خدمات بانک گفت: قدیمی ترین دستگاه های میهن با حمایت بانک ملی ایران خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا نیمه اول تیرماه سال جاری، با تحقق 11 درصدی برنامه ابلاغی بند ب تبصره 16 بودجه 1401، بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک ها از آن خود کرد.
بانک تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بانکی به اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های زیرمجموعه و اصناف تحت پوشش، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان اجباری و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های ملکی این سازمان رایگان و در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تابع مقررات مصوب شورای عالی بیمه خدمات درمانی است.
نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ 11اَمرداد1401 با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل سالن همایش‌های صداوسیما و با حضور نمایندگان برندهای محبوب کشور برگزار شد، بانک پاسارگاد در تمامی گروه‌های خدمات بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی معرفی گردید.
بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.