بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی که برای رشته های بیمه های زندگی، درمان، باربری و آتش سوزی برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.
تاکنون 558 شعبه بانک ملی ایران در 25 استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند که بر اساس آن مشتریان می توانند به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.
بانک دی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، معرفی برند و ایجاد ارتباط بین بانک و مراکز علمی و پژوهشی به منظور حل چالش ها و بهره برداری میدانی از دانش های نوین، تا کنون 89 پروپوزال در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا را مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده است.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر مدیر عاملی سیدهادی شیخ الاسلامی مهر تأیید زد و او رسماً سکان هدایت شرکت بیمه میهن را بر عهده گرفت.
همزمان با بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران؛

111 طرح و پروژه پست بانک با اعتباری بالغ بر 2.216 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، از 111 طرح و پروژه بانک با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2.216 میلیارد ریال در 20 استان کشور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
دکتر نوراللهی به همراه معاون توسعه بازار و شبکه فروش، معاون فنی بیمه‌های اموال و برخی از مدیران ستادی از شعبه بندر عباس بیمه تجارت‌نو بازدید به عمل آوردند.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها عنوان کرد؛ روزی که بانک مرکزی در یک اشتباه استراتژیک اوراق سکه منتشر کرد، دلار 40 هزار تومانی را به رسمیت شناخت.
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: اگر نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد و یک مقدار ثبات قیمت ارز و حتی روند کاهشی را داشته باشیم، در بازار طلا و سکه اثرگذار است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

بانک کشاورزی، خط مقدم بخش کشاورزی است

دکتر محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، بانک کشاورزی را خط مقدم بخش کشاورزی دانست و بر لزوم توجه ویژه دولت به این بانک تاکید کرد.
فاضلیان بیان کرد: کفه ترازوی معرفی و انعقاد قرارداد پروژه‌های نهضت ملی مسکن به سمت خودمالکان سنگینی می‌کند که به خوبی نشان از همکاری مردم برای اجرای این طرح بزرگ ملی دارد.
کارگزاری بانک صنعت و معدن، در راستای ارائه، خدمات تامین مالی و اعتباری در حورزه کالایی به شرکت‌ها و مشتریان این بانک، سومین گردهمایی با مشتریان بانک صنعت و معدن را پس از مشهد و اصفهان در شهر رشت برگزار کرد.
کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی مباحث بیمه و تأمین‌اجتماعی با حضور اعضای انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران برگزار شد.