بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتمین سالروز آغاز فعالیّت پست‌بانک‌ایران به تمامی همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
بانک کشاورزی با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه مدیریت شرکت‌ها و سازمان های دولتی، خدمت جدیدی با عنوان « تنخواه کارت » را عرضه کرده است.
بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره 1554 بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.
مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی مدیران، روسای شعب و نمایندگان این شرکت در استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت: باید به سمت جذب پرتفوی‌های سودآور حرکت کنیم و سهم بخش‌های زیان‌ده را در پرتفوی شرکت کاهش دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست‌وهشتمین سفر استانی و در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با حضور در شهرهای میاندوآب، ملکان و بناب؛ ضمن بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و برگزاری جلساتی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان محلی، به بررسی نیازها و مسائل بیمه‌شدگان این شهرها پرداخت
بیمه تعاون به عنوان تنها شرکت بیمه ای بخش تعاون و اولین شرکت تعاونی حاضر در فرابورس است که همواره تلاش کرده تا خدمات خود را به فراتر از تعاونی ها ارائه کرده و در راستای اعتلای این نام خدمت رسان باشد. خدماتی که سبب شد تا اخیرا از طرف رئیس جمهور مورد تقدیر قرار بگیرد . در این مطلب سعی داریم تا نگاهی به عملکرد این شرکت بیمه‌ای در جهت دستیابی به این مهم بیاندازیم.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر مشتری مداری در بازدید از برخی شعب این بانک گفت: مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق قراردادها و تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان از مهم ترین وظایف مدیران و همکاران واحدهای صف است.
بانک ملی ایران در دوازده ماه منتهی به مهر ماه سال جاری با اجرای قانون تسهیل بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، 619 پرونده از مجموع دو هزار و 575 درخواست ارائه شده از سوی متقاضیان را تسویه و دو هزار و 106 میلیارد ریال از مطالبات معوق را وصول کرده است.
اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه با مشارکت وزارت اقتصاد و دارایی، بانک سینا، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده امور اقتصادی و مجمع تشخیص مصلحت نظام روز 28 آذرماه سال جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه ۲۸ آذر ماه برگزار شد و بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از پیشروان صنعت بیمه در حوزه دیجیتال، حامی این کنفرانس بود.
به اعتقاد مسئولان بانکی با توجه به نرخ تورم ایران، سود بانکی باید افزایش یابد تا مردم برای سپرده‌گذاری در بانک‌ها انگیزه لازم را داشته باشند.


بانک تجارت در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری زوج‌های جوان با پرداخت «تسهیلات فرزندآوری» به تعداد 68 هزار و 737 فقره جمعا بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در این راستا نقش‌آفرینی کرده است.