بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بهزاد شیری در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سال فعالیت بانک:

سرمایه اصلی پست بانک ایران، اعتماد مشتریان، سهامداران و مردم به بانک وکارکنان آن است

بهزاد شیری مدیرعامل بانک، در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سال فعالیت پست بانک ایران، که صبح امروز چهارشنبه 30 آذر در هتل لاله تهران برگزار شد، با بیان اینکه سرمایه اصلی پست بانک ایران، اعتماد مشتریان، سهامداران و عموم مردم به بانک و کارکنان آن است، گفت: این اعتماد حاصل 26 سال تلاش شبانه‌روزی با تمام محدودیت‌ها در مناطق محروم کشور بوده و اعتماد مردم و مشتریان، برند و پیشران حرکت پست بانک ایران است و باید ارزش آنرا بدانیم و این اعتماد را گسترش داده و آنرا حفظ کنیم.
همزمان با توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری در شعبه مجازی سپهر (سامانه شمس) و درگاه‌های متنوع بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تمهیدات لازم برای تامین اسکناس مورد نیاز مشتریان به ویژه در ایام پایانی سال اندیشیده شده است.
به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی، 111 طرح و پروژه بانک در سراسر کشور افتتاح و از مدیر، کارمند نمونه ستادی، اجرایی و مسئول باجه بانکی روستایی برتر و شش مشتری و سهامدار وفادار بانک تقدیر و قدردانی شد.
مدیر بیمه‌های خودرو بیمه رازی، بیمه‌های بدنه بیمه رازی را دارای مزیت دانست و گفت: بیمه رازی در عرضه بیمه‌نامه‌های بدنه ارائه خدمات به‌روز و مطلوب را در دستور کار خود قرار داده و این بیمه‌نامه‌‌ها نسبت به محصولات رقبا دارای مزیت قابل توجهی است
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان بهار، بررسی فرایندهای خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در مراکز بیمه‌ای و درمانی، بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی و دیدار و گفت‌گو با مسئولان محلی، در بیست‌ونهمین سفر استانی صبح امروز پنجشنبه یکم دی ماه وارد استان همدان شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اپلیکیشن همراه‌بانک خود قابلیت جدیدی ارائه کرده که با فعال کردن آن می توان هزینه‌های خود را به‌صورت دسته‌بندی و روی نمودار مشاهده و مدیریت کرد.
جلسه شورای منطقه 4 مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی متشکل از استان‌های اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قم و منطقه کاشان، به میزبانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی کاشان و با حضور دکتر داریوش پناهی‌زاده مشاور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و دکتر شهرام غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم این سازمان برگزار شد.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های ویژه از تاریخ اول دی ماه تا ۳۰ بهمن ماه تخفیف های ویژه ای را به عنوان «تخفیف زمستانه» در نظر گرفته است.
کارشناس آموزش بانک قرض الحسنه رسالت در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه، که با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، عوامل موفقیت این بانک در دیجیتالی سازی فرایندهای خدمات بانکی را تببین کرد.