بیمه سرمد در 3 ماهه ابتدای امسال، 25 میلیارد تومان سود کسب کرد

حسن پورکاظمی افزود: بیمه سرمد ثابت کرد که در‌ ماراتن مالی سال 1401 خواهان از بین بردن زیان انباشته خود در سال 1402 است و نشانه‌های این ثبات کسب سود 25 میلیارد تومانی سه ماهه اول سال 1402 می باشد.
تصویر بیمه سرمد در 3 ماهه ابتدای امسال، 25 میلیارد تومان سود کسب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، وی در ادامه به کسب سود در بحث پرتفوی بازار سرمایه شرکت اشاره و گفت: با اینکه بازار سرمایه در سه ماهه اول سال حال و روز خوشی نداشت، ولی شرکت بیمه سرمد با تدابیر ویژه توانست آنجا هم نسبت به سه ماهه اول سال گذشته سود شناسایی کند.

معاون مالی و سرمایه گذاری بیمه سرمد با اشاره به عدم تمدید بیمه نامه‌های زیانده سال گذشته گفت: در سه ماهه اول امسال با جذب پرتفوی سودده چشم انداز سود بیمه سرمد در سال 1402 امیدوارکننده است.
وی افزود: دریافت مبالغ الحاقیه درمان در شروع سال 1402 باعث افزایش توان نقدینگی و وجه نقد شرکت در سه ماهه اول شد که پرداخت به موقع خسارت‌ها و تقویت شبکه فروش را در پی داشت.

پورکاظمی با اشاره به پردا خت به موقع معوقات و حق‌الزحمه‌های مربوط به شبکه فروش و کارمزد نمایندگی‌ها گفت: در سال جاری 25 هرماه کارمزد نمایندگان و کارگزاران شرکت به طور منظم پرداخت می‌شود که حکایت از انضباط مالی بهتر شرکت در سال مالی 1402 دارد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از مصادیق انضباط مالی شرکت در سال 1402 پرداخت به موقع خسارت‌ها می‌باشد . به عنوان مثال مدت زمان پرداخت مراکز درمانی تحت پوشش از 3 ماه به یک ماه و نیم کاهش یافته است.

505342

مطالب مرتبط