بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رویداد نوآوری باز گروه توسعه ملی 20 تا 22 دی ماه با حضور شرکت‎ های دانش بنیان، استارت آپ ها، اتحادیه ‎های صنعتی، مخترعان، پژوهشگران و صاحبان فکر و ایده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان در شبکه بانکی با ‎نرخ سود مصوب قانونی همچنان ادامه دارد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: هنگام ثبت چک های صادره و دریافتی توسط خریدار و فروشنده در سامانه بانک مرکزی قبل از انجام معامله به منظور احراز هویت و اصالت سنجی چک دقت لازم را داشته باشید.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبر داد.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.

بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به پایان اسفند سال ۱۴۰۰ با حضور ۸۴/ ۸۲ درصد سهامداران، پیرو دعوت قبلی در روز شنبه مورخ ۱۷ دی ماه سال ۱۴۰۱ در محل ساختمان اداره مرکزی موسسه برگزار گردید.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، از تولید ۱۷ هزار میلیارد تومان حق‌بیمه این شرکت در حدود ۱۰ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ از رشد ۱۵۶ درصدی آن در شاخص فروش به عنوان ثبت رکوردی جدید در صنعت بیمه خبر داد.
محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 177 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 120 میلیون ریال به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.