با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده امضا شد:

انعقاد تفاهمنامه توسعه ورزش پایه میان بانک ملی ایران و فدراسیون ورزش کشور

تفاهمنامه توسعه ورزش پایه میان بانک ملی ایران و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امضا شد.
تصویر انعقاد تفاهمنامه توسعه ورزش پایه میان بانک ملی ایران و فدراسیون ورزش کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، دکترنجارزاده در این مراسم که با حضور صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره ، مدیران ارشد بانک، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور ، حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد، امیر حسین زارع و امین میرزازاده پهلوانان نامی کشتی ایران برگزار شد؛ ضمن بازدید از کمپ شهید سلیمانی و ساختمان جدید فدراسیون کشتی، بر حمایت بانک ملی ایران از ورزش پهلوانی کشور تاکید کرد.

دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ایران در حدود یک قرن فعالیت همواره حامی ورزش و ورزشکاران کشور بوده است و بسیاری از ورزشکاران این مرز و بوم از تیم های ورزشی بانک ملی ایران به دنیای ورزش پا نهاده و افتخار آفرینی کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه قلب مردم ایران برای پهلوانان کشتی کشور می تپد،گفت: تاکنون حمایت های بانک ملی ایران از ورزش کشتی به صورت موردی بوده است اما با امضای این تفاهمنامه،حمایت های بانک به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای فدراسیون کشتی صورت می گیرد.

وی با اشاره به استخدام سه پهلوان نامی کشور حسن یزدانی،امیر حسین زارع و امین میرزازاده در بانک ملی ایران، ادامه داد: این استخدام بر اساس اختیارات قانون در مورد حمایت از قهرمانان ملی صورت می گیرد و امیدواریم نتیجه این حمایت ها که از سوی بانک و به نمایندگی از دولت محترم انجام می شود در درخشش پهلوانان عزیز کشتی ایران در عرصه های جهانی موثر باشد.

در ادامه این مراسم صمدعزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر حمایت بانک از ورزشکاران طی سخنانی گفت : رویکرد حمایتی بانک ملی ایران نسبت به پهلوانان کشتی کشور، یک رویکرد استوار و برخاسته از پیشینه حمایت های این بانک از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی کشور دارد و امیدواریم که زمینه های موفقیت برای آنها بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: پهلوانان کشتی با تلاشی خستگی ناپذیر همه توان خود را صرف افتخارآفرینی برای کشور می کنند و جا دارد که در این میان مدیران دستگاه های دولتی با ایجاد امنیت شغلی برای ورزشکاران نام آور کشور، قدر زحمات آنها را بدانند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور نیز در این مراسم گفت: حمایت های بانک ملی از ورزشکاران به خصوص کشتی گیران همواره مشوقی برای آنها و مایه دلگرمی شان در جهت افتخارآفرینی برای ایران عزیز بوده است.

وی افزود: امیدوارم اقدام بانک ملی ایران برای حمایت از ورزش پایه که با انعقاد این تفاهمنامه صورت می گیرد، سنگ بنایی برای گسترش همکاری سایر دستگاه ها با فدراسیون کشتی کشور باشد.

در پایان این مراسم دکتر ابوالفضل نجار زاده با اهدای هدایایی از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی،امیر حسین زارع و امین میرزازاده مدال آوران کشتی کشور ، تقدیر کرد.

منبع: بانک ملی ایران

546206