بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر خورسندیان که به اتفاق هیأتی متشکل از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و جمعی از مدیران این بانک برای رسیدگی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح های تأمین مالی شده توسط این بانک به استان اصفهان سفر کرده است، روز گذشته سیزدهم دیماه در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان بازرگانی و صنعت این استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از طرح های دانش بنیان عنوان داشت: بانک صنعت و معدن طی دو سال گذشته به 210 طرح دانش بنیان در سطح کشور در مجموع بیش از 46 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است.
سمینار آموزشی خدمات و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی طی دو روز و با حضور معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و مدیران حوزه خدمات و پشتیبانی ادارات استانی این سازمان با هدف آشنایی با آخرین تحولات حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی برگزار شد.
جلسه بررسی فنی و رفع مشکلات و موانع و تسریع در پرداخت های خسارت شعب استان تهران با حضور پرتوی ، مدیر کل بیمه های اتومبیل ، جمالی نژاد ، مدیر کل شعب استان تهران و روسای شعب خسارت تهران در شعبه اسلامشهر برگزار شد.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کمک به جامعه پزشکی با هدف ارتقای نظام سلامت کشور همواره در دستور کار این بانک بوده است، گفت: حمایت های بانک شهر از پزشکان گسترش خواهد یافت.
پرسون از یک اقدام خوب بانک سامان در مقایسه با سایر بانک ها گزارش می دهد:

بانک سامان و صدور آنی و آنلاین گواهی تمکن مالی

بانک سامان با اصلاح فرآیند انجام کار و با هدف افزایش راحتی و افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، امکان ثبت آنلاین درخواست صدور گواهی تمکن مالی را، از طریق وبسایت خود فراهم کرده است.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت پتروشیمی در استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.
بانک تجارت برای اولین بار در شبکه بانکی کشور، محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت (BNPL) را رونمایی کرد که از طریق آن امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد و پرداخت مبلغ خرید در پایان ماه برای مشتریان فراهم شده است.
در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین _ از شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین‌اجتماعی _ دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، حسین رمضانی را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.