بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رقم خورد؛

رشد 89 درصدی تسهیلات پرداختی پست بانک ایران در 9 ماهه گذشته

بر اساس آخرین گزارش عملکرد منتشره پست بانک ایران، مبلغ‌ تسهیلات پرداخت شده بانک در 9 ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 89 درصد رشد داشته است و از رقم 144/3 هزار میلیارد ریال به 272/9 هزار میلیارد ریال رسیده است.
در آستانه سالروز میلاد فرخنده صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، مراسم گرامیداشت میلاد آن حضرت و روز زن با حضور سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و بانوان این شرکت برگزار شد.
دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از هولدینگ سیمان تأمین‌اجتماعی (سیتا) و در جمع مدیران این هولدینگ و شرکت ‌های زیرمجموعه آن ضمن تقدیر از دستاوردهای این شرکت و عرضه سهام آن در بورس کالا گفت: عرضه سهام هولدینگ سیمان تأمین‌اجتماعی در بازار سرمایه، آغاز خوبی است و مقدمه اصلاحات اساسی، شفاف‌سازی است. شفاف‌سازی در نیروی انسانی، در قراردادها و در ورودی‌ و خروجی سیستم بسیار مهم و بستر موفقیت‌های دیگر است.