بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رؤسای ادارات کل بازرسی و حراست بانک، در جمع کارکنان استان بوشهر از ضرورت مغتنم شمردن فرصت شکایات مردمی در بهبود فرایندها، پاسخ به مشتریان در کمال صبر و متانت و نقش حراست در سنجش ریسک انتصابات سخن گفتند.
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام و الگوی برتر زنان دو عالم؛ با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان بیمه میهن ظهر امروز در نمازخانه شرکت برگزار گردید.
آغاز عملیات احداث 2 واحد مدرسه‌های 15 کلاسه دارالفنون استان اردبیل، با‌حضور وزیرآموزش و پرورش، نایب‌رئیس مجلس، مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران این بانک و مدیران استانی و محلی برگزار شد.
فاطمه برهمن مدیر کل بیمه های اشخاص بیمه ایران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به استقبال بیمه گذاران و درخواست شعب و نمایندگان سراسر کشور، جشنواره تخفیفات بیمه ایران به منظور بهره مندی بیشتر بیمه گذاران تا دهم دی ماه سال جاری ادامه دارد.
از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع حدود 400 هزار تماس تلفنی توسط همکاران مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‏SRM‏) ‏ پاسخ داده شده که بیشترین آنها با بیش از 200 هزار تماس ورودی مربوط به حوزه اتومبیل بوده است.
یکی از بندهای ثابت در صورت های مالی اغلب شرکت های بورسی، ایراد حسابرس بر «عدم افشای حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره» است؛ بندی که در صورت های مالی شرکت بیمه ملت وجود ندارد!