آموزش و پرورش

آخرین و مهمترین خبرهای فرهنگیان و مدارس را در صفحه جامعه پرسون بخوانید.

وزیر آموزش و پرورش درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

هشدار چندباره وزارت بهداشت نسبت به روند نزولی استفاده از ماسک و افزایش روند موارد ابتلا و بستری روزانه در اغلب استان‌های کشور سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دو هفته گذشته مدارس فعال بوده و در برخی مدارس از ۲۰ تا ۸۰ درصد دانش آموزان در کلاس ها حضور پیدا کرده اند، گروه بندی شده اند و در روزهای مختلف به مدرسه می آیند، گفت: ساعات تدریس کوتاه شده و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت در اختیار مدارس قرار داده شده است.
نایب رئیس مجلس گفت: اگر دولت قبل از بازگشایی مدارس، نمایندگان را طرف مشورت خود قرار می داد بهتر می‌توانست دو گانه «سلامت» و «آموزش» را مدیریت کند؛ این دوگانه به خوبی مدیریت نشد.
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی، گفت: لغو دورکاری در شرایط فعلی به هیچ وجه منطقی نیست و دو سوم کارکنان باید دورکاری کنند.
با حضور قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، هادی حنیف نیا، مدیر آموش و پرورش منطقه 19، مطلبی نژاد، بخشدار آفتاب و تعدادی از مسوولین محلی، آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز مرحومه فرشته چابکی توسط فریده ریحانی فرزند مرحومه چابکی به زمین زده شد.