بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار ثبت‌نامی در طرح بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان

طبق گفته سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، علاقه‌مندان به ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان، تنها تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ تیرماه مهلت ثبت‌نام دارند.
تصویر بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار ثبت‌نامی در طرح بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که ثبت نام برای بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد و دیگر تمدید نمی شود، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

سید سعید مقدم‌زاده افزود: ثبت‌نام افراد متقاضی جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان به یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۳۵ نفر رسیده است و آخرین مهلت ثبت‌نام فرهنگیان جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان، پایان وقت امروز تا ساعت ۲۴ است.

وی افزود: از این میزان، ۶۲۳ هزار و ۵۰۹ نفر بیمه شده اصلی و ۷۳۶ هزار و ۸۲۶ نفر بیمه شده فرعی و یا تبعی هستند.

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از فرهنگیان خواست در صورت تمایل و در مهلت باقی مانده برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به نشانی اینترنتی https://apps۱.dana-insurance.ir/ مراجعه و اطلاعات خود و افراد تحت تکفل‌شان را در سامانه ثبت کنند.

میزان حق‌بیمه و زمان ثبت‌نام بیمه تکمیلی

در شیوه نامه اجرایی بیمه درمان تکمیلی سال ۱۴۰۱ آمده است که نظر به انعقاد قرارداد شرکت بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش از تاریخ اول تیر ۱۴۰۱ لغایت اول تیر ۱۴۰۲ بیمه‌گر در ازای انجام تعهدات بیمه‌گزار متعهد است هزینه‌های بیمه‌شدگان را جبران کند.

در تفاهمنامه مذکور مقرر شده است قرارداد کلیه رشته‌های بیمه ای از تاریخ اول تیر ۱۴۰۱ توسط شرکت بیمه دانا اجرا شود. براساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان، کلیه کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان می‌توانند از تاریخ اول تیر ۱۴۰۱ با پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ ۲/۷۵۰/۰۰۰ ریال (مبلغ ۹۱۶/۰۰۰ ریال برای هر نفر سهم کارمند و مبلغ ۱/۸۳۴/۰۰۰ ریال برای هر نفر سهم دستگاه) تحت پوشش قرار می‌گیرند.

406899