حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی خوی با اشاره به قتل یک نفر در این شهرستان گفت: دستگیری قاتل در همان لحظات اولیه در صحنه جرم انجام شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جدید این پلیس از امروز در پایتخت خبر داد.
بعد از ظهر امروز (۶ مهرماه) یک مورد حادثه حریق در محدوده بزرگراه صدر و میدان نوبنیاد رخ داد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین به‌صورت بلع و انباری و دستگیری سه متهم در این رابطه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی، از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با توسل به غصب عنوان از شهروندان بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور زلزله نیشابور صبح امروز پنج شنبه، ششم مهرماه در ساعت ۷ و ۱۳ دقیقه و ۸ ثانیه به وقوع پیوست.
جانشین پلیس راهور در رابطه با لزوم تغییر در نگاه معاینه فنی و عوامل آلودگی هوای شهر، گفت: یک کارشناس به من گفت که خودروهایی که ما میسازیم یورو ۴ و ۵ هستند اما بعد از گذشت ۶ ماه ، یورو آنها به ۳ تنزل پیدا می کند.
مساله قتل‌های ناموسی که از سوی حقوقدانان و فعالان اجتماعی به امری نگران‌کننده مبدل شده حکایت از ناکافی بودن قوانین پیشگیرانه از یک سو و به نوعی نامشخص بودن آثار اجتماعی این مهم بر سلامت اجتماعی است! نگاهی به اقدامی که در اهواز صورت گرفت که نوعی نمایش خشونت در سطح شهر بود یا اقدامی که در دیگر جاها صورت گرفته مساله امنیت زنان و ترویج خشونت به بهانه ناموسی جامعه را دچار نوعی نگرانی ساخته است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فوت دانش آموز پایه هفتم متوسطه اول در روستای شالده شهرستان شفت گفت: علت فوت در دست بررسی است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا برخی مدعی بازداشت یا احضار فرزندان یکی از مقامات ارشد دستگاه قضایی شده‌اند، گفت: پرونده‌ای تشکیل شده و با جدیت و بدون هیچگونه تبعیضی به پرونده رسیدگی خواهد شد و هر زمانی که به لحاظ قانونی اجازه اطلاع‌رسانی داشتیم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اعلام‌کرد: آتش‌سوزی در انبار سازمان هواپیمایی کشوری مستقر در محوطه شرکت فرودگاه‌ها تلفات جانی و جرحی نداشته است.
آدمکش‌های اجاره‌ای که در ازای ۲ میلیارد تومان از سوی خانواده‌ مقتول استخدام شده بودند تا یک رئیس بانک را در غرب تهران به قتل برسانند، دستگیر شدند.
معاون استاندار لرستان گفت: موضوع انفجار در خرم‌آباد که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح بوده بر اساس بررسی‌ها منتفی است. موضوع در حال حاضر در دست بررسی بوده و خبر قطعی وجود ندارد.