حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضاییه گفت: به فضل پروردگار و در نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم و هم‌افزایی و مجاهدت‌های نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، توطئه‌های دشمنان برای ناامن کردن کشور در این مقطع زمانی، خنثی شد.
پلیس فتا هشدار داد

یک کلیک تا خالی شدن حساب بانکی

معاون اجتماعی پلیس فتا به مردم هشدار داد که از طریق استور‌های مجاز داخلی مانند کافه بازار اقدام به نصب نرم‌افزار‌های بانکی کنند چرا که پلیس فتا روی این اپ‌استور‌ها نظارت کامل و دقیقی دارد.
اداره‌کل زندان‌های استان تهران پیرو انتشار خبری با عنوان «فوت زندانی فرامرز جاویدزاد به دلیل عدم ارائه خدمات درمانی در ندامتگاه اوین» در برخی رسانه‌های معاند، توضیحاتی ارائه کرد.
با گذشت ۴۰ روز از حادثه حمله اخیر به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و پس از برگزاری سه جلسه رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز متهمان این پرونده به اعدام و حبس محکوم شدند.
میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: «صراحتاً می‌گویم که هیچ مصداق یا مستنداتی از اینکه خانم الهه محمدی با دولت آمریکا همکاری داشته، در پرونده وجود ندارد.» همچنین برهانپور وکیل نیلوفر حامدی گفت: «درباره خانم حامدی هم همینطور است. هیچ مصداقی یا دلایل و مدارکی از همکاری ایشان با دولت آمریکا در پرونده نیست.»