حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار چسب بازار سیدولی در منطقه بازار تهران خبر داد. به گفته وی نیروهای آتش نشانی برای مهار آتش در محل حادثه حاضر شده‌اند.
شرور مخوف ورامینی و ۱۸ نوچه‌اش به خاطر عشق به یک زن مردی را با شلیک گلوله کشتند و گوشش را بریدند اما این پایان ماجرا نبود و قتل دیگری رقم خورد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از قتل رئیس اورژانس شهرستان همدان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از سه ساعت دستگیر شد.
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از وقوع حادثه رانندگی در در دو راهی کمربند سامان به سمت منظریه خبر داد و گفت: این حادثه پنج فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه ضمن انتقاد از بازرسی بدنی وکلا و الزام به تحویل گوشی‌های تلفن همراه توسط ایشان در برخی محاکم قضایی، این روند را منافی شأن و احترام منصب وکالت عنوان کرد و از رئیس دستگاه قضا خواست نسبت به تصحیح این رویه ناصواب در محاکم قضایی، دستور اقدام مقتضی را صادر کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر ریزش کوه در منطقه مشایخ شهرستان کیار یک نفر مصدوم و چهار نفر جان خود را از دست دادند، این افراد طبیعت‌گرد و غیربومی هستند، هویت این افراد مشخص نیست.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت ۱۲ نفر در پی دو حادثه ترافیکی در محورهای خوزستان در شب گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر سنتی در عملیات مشترک پلیسی با فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم خبر داد.

اخیرا مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است.