حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد؛

سرنوشت خریداران آیفون ۱۴ مشخص شد/ جمع آوری آیفون ۱۴ و ۱۵ از بازار

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگر شخصی به فروشنده‌ای که گفته کالا در آینده رجیستر می‌شود اطمینان کرده و آیفون ۱۴ به بالا خریده و حالا متوجه شده که کالا قاچاق است، می‌تواند با فاکتور به تعزیرات مراجعه و از فروشنده شکایت کند.
فرمانده کل انتظامی از اقدام جدید پلیس برای کاهش سرقت در کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که سرقت به‌شدت کاهش یابد و رضایت مردم افزایش پیدا کند.
برای اعتمادسازی و اقناع افکار عمومی هیچگاه دیر نیست. اطلاع رسانی دقیق و بهنگام در مورد آرمیتا که امیدوارم هر چه زودتر سلامت خود را باز یابد، می‌تواند گامی مهم باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برای احتکار چهار هزار خودرو هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودروی مشهد پرونده تخلف تشکیل شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد

برخورد سخت با اراذل و اوباش و قانون‌ستیزان

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به حکم قانون با اراذل اوباش، گردن‌کشان و قانون ستیزان قاطعانه، قانون‌مدارانه و سخت برخورد می‌کنیم، در عین حال گفت: با هماهنگی قوه قضاییه در آینده‌ای بسیار نزدیک با اقدامات فنی و هوشمندانه، عمده سارقین را به کنترل هوشمند خود در می‌آوریم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مدیون معمار کبیر انقلاب هستیم، گفت: عهد می‌بندیم در جوار مرقد امام عزیزمان که همواره امنیت را تقدیم مردم می کنیم. آسایش خود را فدای مردمی می‌کنیم که در حقیقت ولی نعمتمان هستند.

معاون عملیات سپاه امام علی‌ ابن ابی‌طالب(ع)‌ قم گفت: در پی گشت‌های مشترک تیم‌های ویژه ضابطین بسیج معاونت عملیات سپاه استان و عوامل پلیس آگاهی شهرستان قم، هفت سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.
بعضی از همکاران دانشگاهی ما به جای آسیب شناسی و ریشه یابی همسرکشی تلاش می کنند این دسته از جنایت ها را در پوشش (زن کشی) و جرایم ناشی از فرهنگ مردساالری قرار دهند. کارشناسان ماهواره نشــین نیز به جای واقع گرایی تلاش در پررنگ نمودن فرهنگ مردسالاری نموده و با قصد سیاه نمایی جایگاه زنان واقعیت ها را مخدوش نمایند.
رئیس قوه قضاییه گفت: نهایت تلاش دشمن این است که اجازه ترقی به ما ندهد و اعتماد به نفس امروز ملت ایران را بگیرد و باز هم القا کند که "شما حقیر هستید و نمی‌توانید". باید کاری کنیم که خودمان ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.