حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران اعلام کرد:

بازرسی نامحسوس هفتگی از آرایشگاه ها و برخورد جدی با متخلفین

موضوع تخلف و فروش شیشه در برخی آرایشگاه های زنانه به بهانه لاغری به یکی از چالش های این حوزه تبدیل شده که سلامت زنان به عنوان رکن اصلی خانواده را در معرض خطر قرار می دهد که نیازمند توجه و افزایش نظارت از سوی مسئولان مربوطه است.
معاون قضایی دادستان کل کشور در حقوق عامه با تکذیب بخشنامه معاونت حقوقی دادستانی کل کشور در خصوصبلامانع بودن استفاده از مازوت، گفت: برای آن دسته از مسئولانی که از اجرای بندهای قانونی مربوطه امتناع می‌ورزند و یا در اجرای وظایف قانونی خود تعلل و کوتاهی می‌کنند، جرم انگاری صورت گرفته است.
سخنگوی اورژانس فارس اعلام کرد:

تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در شیراز

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس فارس از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بلوار آفرینش شیراز با ۱۱ مصدوم خبر داد.
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بانه گفت: در سالجاری میزان آتش سوزی ها در شهرستان بانه نسبت به سال گذشته رشد بالایی دارد و شامگاه دیروز جمعه نیز شاهد یک مورد از این آتش سوزی ها در سطح شهر بودیم.

به تازگی رسانه‌‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی در اقدامی هماهنگ خبری با عنوان «حکم اعدام یک کودک مجرم اجرا شد» منتشر کردند. و هجمه جدیدی را علیه اجرای احکام قضایی ایران به راه انداختند.

کوهنورد و از اولین فاتحان ایرانی قله اورست می‌گوید: هواشناسی‌های متعددی دمای هوای روز حادثه را گزارش کردند و دو ایستگاه دقیقا اعلام کردند که وضعیت چگونه است. عموما نوشته شده باد جهشی خواهد وزید. باد جهشی همین است؛ یک مرتبه می‌زند و می‌برد.
با وجودی که پلیس راهور، معتقد است که پیامک جرائم رانندگان را به صورت منظم و سازمان یافته انجام می دهد. اما هزاران راننده  ایرانی، به محض توقف اتومبیلشان به دلایل مختلف، با عدد بالای تخلفاتشان رو به رو می شوند. تخلفاتی که به دلایل مختلف آن را ندیده اند. حال یا مشغله های روزمره یا عدم تمرکز فکری و روحی سبب این موضوع شده است.
به مناسبت ایام فاطمیه تا کنون سه قصاص در شهرستان ممسنی مورد بخشش اولیای دم قرار گرفته است.