حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتطامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ۲۲۰ تن چوب قاچاق در استان

فرمانده انتطامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، ۲۲۰ تن چوب قاچاق به ارزش بالغ بر هفت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی نسیم شهر خبر داد؛

نجات سه شهروند نسیم‌شهری از مرگ خاموش

ترکمانی رئیس آتش‌نشانی شهرداری نسیم‌شهر از نجات جان 3 تن از شهروندان محله همدانک که دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده بودند، خبر داد و گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس از مرگ نجات پیدا کردند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، خراسان رضوی:

۶ حفار فاقد مجوز در داورزن دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۶ حفار فاقد مجوز در شهرستان داورزن دستگیر شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

روند رسیدگی به پرونده مدیران متخلف شفاف‌سازی شود

امروز مسئله کشور در برخورد با مفاسد، افرادی که از امضاهای طلایی استفاده می‌کنند و کسانی که در قوای مجریه، مقننه و قضاییه از رانت استفاده می‌کنند، شفاف‌سازی است. این‌که مردم را نامحرم ندانیم و به مردم اعلام کنیم که با مدیران متخلف به دلیل چه تخلفاتی، چه برخوردهای صورت گرفته است که هم اعتماد مردم بیش‌تر شود و هم درس عبرتی باشد برای کسانی که ممکن است در یک دستگاه و مجموعه باشند و از جایگاه و مسئولیت خود سوء استفاده کنند. گزارشات کلی دادن نمی‌تواند اعتماد مردم را به نظام بیش‌تر کند، لازمه اعتماد مردم به نظام این است که متخلفین شناسایی و معرفی شوند و مردم در جریان نوع برخورد با آن‌ها قرار بگیرند.
فرمانده پلیس راه استان کردستان در گفتگو با پرسون:

سرنشینان نوجوان خودروی پژو 405 جان باختند

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: به علت واژگون شدن یک دستگاه پژو در محور قروه ـ سریش آباد دو نفر جان باختند.

مسوول مخابرات بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان گفت: در روز گذشته (جمعه پنجم دیماه) آتش سوزی مرکز مخابرات این بخش باعث قطع ارتباط تلفن ۲ هزار مشترک شده است.

رییس قوه قضاییه که به استان خراسان شمالی سفر کرده گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به استان خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم.