حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

«پرسون» در گفتگو با کارشناس حقوقی، احکام جایگزین حبس را بررسی کرد؛

بعضی از قضات فقط راه زندان را نشان می دهند!

تورم در جمعیت زندانیان، سوءتغذیه، نبود مراقبت‌های پزشکی لازم، شیوع بیماری‌های واگیر و عفونی، بالا رفتن هزینه‌های دولت و عدم کارایی مجازات حبس در تربیت و تأدیب افراد نشان می‌دهد که رفتن به سوی احکام جایگزین حبس می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در کاهش جمعیت کیفری باشد.
بد رفتاری با سربازانگار این روزها دارد کم‌کم عادی می‌شود؛ تازه یک ماه است از بدرفتاری قاضی با سرباز بابلی می گذرد که خبر نواختن سیلی بر گوش سرباز راهور صدرنشین اخبار شده؛ اگرصحت این خبر هم تایید شود یک سوال پیش می‌آید؛آیا این پرونده هم با یک عذرخواهی تمام می‌شود؟
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیر و کشف 16 فقره سرقت با همکاری کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران خبر داد.
علت حادثه اعلام نشد؛

باز هم یک تصادف مرگبار دیگر

تصادف رانندگی دیگری در حوزه شهرستان فسا رخ داد که یک کشته برجا گذاشت و اورژانس این شهرستان خبر آن را به رسانه ها داد ولی دلیل این حادثه را این تشکیلات همانند موارد پیشین اعلام نکرد؛ شاید این عدم اعلام معقول باشد و در حیطه وظایفش نباشد.
سرهنگ جلیلیان در گفتگو با پرسون؛

دستگیری راننده خودرو با انواع تجهیزات پلیسی

سرهنگ جلیلیان در رابطه با دستگیری راننده خودرو پراید، گفت: در بازرسی از راننده، یک دستگاه شوکر وچند کارت بانکی و از زیر صندلی راننده  یک عدد تابلوی ایست دستی و باطوم مربوط به تجهیزات پلیسی و چاقوی سلاخی کشف و ضبط گردید.
پلیس پیشگیری پایتخت مطرح کرد؛

کشف 300 کیلو کابل برق فشار قوی

سر کلانتر دهم پلیس پیشگیری از دستگیری 2 سارق و کشف 300 کیلو کابل برق فشار قوی در عملایت موفق ماموران کلانتری 152 خانی آباد خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از احتمال اجباری شدن پیوستن صنوف به سامانه مرکز هشدار الکترونیک خبر داد و گفت: این سامانه با برخورداری از ضمانت اجرای بالا در پیشگیری از وقوع جرم موثر بوده و در صورت سرقت، ماموران در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و اقدامات پلیسی را انجام می‌دهند.
همسر مرحوم محمد بزرگی با انتشار پستی نوشت: اتفاق دردناکی که رخ داد به شدت نادر بود و من به عنوان شریک زندگی محمد شاهد انگیزه و تلاش بی وقفه برای تمامی اهدافش از جمله این پرش بودم و پایانی قهرمانانه مثل زندگی اش داشت…

پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد؛

دستگیری مواد فروش پایانه شرق

سرکلانتر یازدهم تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 600 گرم انواع مواد مخدر از وی خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

پاکسازی گردنه تنباکویی!

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری از اجرای طرح پاکسازی گردنه تنباکویی در 24 ساعت گذشته خبر داد.