حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان،‌ مقدار ۳۶۰ لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده از یک منزل مسکونی کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

برادران خواهر کش در فسا دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: قاتلی که به همراه برادر و همدستش در سال ۹۱ خواهر خود را به قتل رسانده بود در فسا دستگیر شدند.
رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار در گفتگو با پرسون؛

دستگیری سارق لوازم خودرو بهارستان

سرهنگ اسدعلی الماسی از دستگیری فردی که در ساعت ۱۶:۰۰ اقدام به سرقت از داخل خودرو در محدوده بهارستان می کرد، خبرداد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفتگو با پرسون؛

راه امام، انسانیت و زندگی بدون ظلم ستیزی بود

سردار ظهیری، بیان کرد: امام راه آزادگی، انسانیت، زندگی بدون ظلم ستیزی را به مردم ایران و دیگر آزادگی خواهان جهان نشان داد.
رئیس قوه قضائیه بیان اینکه جامعه باید به سمت بهتر شدن حرکت کند، گفت: ممکن است در این مسیر با موانعی نیز برخورد کنیم، اما این موانع نباید انحرافی در حرکت جامعه ایجاد کند بلکه باید با حرکت مجاهدانه آن را برطرف کنیم و در این راه از رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنیم.

فرماندار گلوگاه گفت: متاسفانه مسابقه اخیر جنگ سگ ها با یک ساماندهی  قبلی  برگزار شد و ماموران انتظامی نیز پس از  اطلاع از برگزاری مسابقه  جنگ خونین سگ ها  در محل حاضر شده و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر کردند.

پرونده ویژه پرسون؛ بررسی معضل کار در سنین کم/ بخش سوم

خودکشی کودکان کار رو به افزایش است

خودکشی محمد 14 ساله قطعا آخرین خودکشی کودکان کار به خاطر فقر نخواهد بود. همانطور که در ماه گذشته هم شاهد خودکشی کودک کار دیگری بودیم که برنامه تلوزیونی ماه عسل شرکت کرده بود.

فضای مجازی سبب دیده شدن کودک آزارها شده است. افرادی که حتی نمی دانند جرمی مرتکب شده اند. مردمی که اطلاعات کافی در مواجه با این افراد می خواهندوفضای مجازی این کمبودها را پررنگ کرده است.
بررسی «شعبان بی مخ» نامیدن رسانه ها از سوی نماینده سبزوار؛

توجیه سیلی با قانون شکنی و توهین به رسانه؟!

تبعات ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به سرباز راهور و حواشی دامنه دار پیش آمده در این رابطه همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است. در یکی از جدیدترین تبعات مرتبط با این ماجرا، دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار نظری عجیب و توهین آمیز نسبت به رسانه ها مطرح کرد.