حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و انهدام دو باند بزرگ در زمینه دارو و کشف بیش از ۳۰۰ هزار قلم انواع داروهای غیر مجاز مربوط به کرونا، دیابت، سقط جنین، بیماری های نادر و ... خبر داد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد:

مرگ‌ مرد ۳۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ‌ مرد ۳۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر بی احتیاطی و گذاشتن اجاق گاز در حمام اتفاق افتاد.
دادسرای ارشاد تهران: از چند روز پیش برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

مدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی از مردم خواست برای اخذ ویزا به سفارتخانه کشور مورد نظر مراجعه کرده و از اعتماد به دلالان و واسطه‌ها اجتناب کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از قتل دختر نوجوان به دست مادرش در شهرستان خمین خبرداد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان درباره خبر پیدا شدن بسته مشکوک در ترمینال کاوه اصفهان گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بسته مشکوک در این مرکز نداشتیم.