حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت‌های هوشمند بر اساس رنگ بندی شهر‌ها، تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و طرح جدیدی برای این تعطیلات تدوین نشده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

افزایش 23 درصدی آمار کشفیات سرقت

سردار دلاور القاصی مهر گفت: کارآگاهان و ماموران نیروی انتظامی موفق به افزایش  ۲۴ درصدی دستگیری سارقان، کاهش ۱۹ درصدی وقوع قتل و دستگیری ۹۶ درصدی قاتلان شده اند.

چندی پیش، تصویری از یک قباله ازدواج در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مهریه یک عروس را ارز دیجیتال قرار داده بود. سوای این که مشکلات تهیه و پرداخت ارز دیجیتال در کشور ما چگونه است، سئوالی که بعد از دیدن این قباله در ذهن پیش می آید این است که آیا اصولا مهریه را می توان بیت کوین و ارز دیجیتال قرار داد؟

گزارش پرسون از تکرار یک تراژدی؛

«نوزادانی» که در سقز رها می شوند

بار دومین بار متوالی در طول دو ماه اخیر دومین نوزاد روز گذشته در درب ورودی مسجد«امام غزالی» شهر سقز رها شد.

با کشف جسد مردی در یکی از دانشگاه‌های تهران، تحقیقات برای کشف اسرار مرگ وی از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: رئیس شورای شهر قزوین به دلیل پاره‌ای از تخلفات بازداشت شده و شایعه آزادی این متهم با گذاشتن وثیقه صحت ندارد و او همچنان در بازداشت به سر می‌برد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر 12 ساله‌ای به نام آریانا به دست پدرش خبر داد و گفت: قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق‌آویز کرده و به زندگیش پایان داد.
آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به مازندران در بُعد اقتصادی، توسعه و پیشرفت دستورات بسیار خوبی داشتند. همچنین بسیاری از مشکلات کارخانجات برطرف شده است و بحث مالکیت در راستای واگذاری دولت به بنگاه‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه:

حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری ۱۶ مصدوم و ۲ قطع عضو برجا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از بروز ۱۶ حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال در این شهرستان که منجر به مصدومیت ۱۶ تن و ۲ مورد قطع عضو شده خبر داد.

بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن در حالی ورزشگاه پارک دو پرانس را با چشمانی اشک‌بار ترک کرد که به او خبر رسید منزلش درحالی که خانواده‌اش در خانه بودند، مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.
کودک ۱۱ ساله‌ که به همراه دوست ۱۰ ساله اش به اتهام ربودن تلفن همراه به دایره مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد هدایت شده بود، درباره سرگذشت خود به کارشناس و مشاور کلانتری توضیحاتی ارائه داد.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری گفت: از مردم خواهش می‌کنیم امسال چهارشنبه سوری سعی کنند از منزل خارج نشوند زیرا احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند و از طرفی گاهی بدون اینکه خودشان بخواهند مورد آسیب مواد محترقه و منفجره از سوی دیگران قرار می‌گیرند. خانواده‌ها باید مراقب فرزندانشان باشند که مخفیانه اقدام به تهیه وسایل خطرناک نکنند.



در حالی که از ماه‌های گذشته مجوز تردد بین شهری در شرایط خاصی صادر می‌شد اما شاهد آن هستیم که برخی از افراد مجوزهای تردد را با قیمت‌های نجومی برای خودروها صادر می‌کنند.