حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

وقتی قیمت بیت کوین که از نقطه عطف 60،000 دلار عبور کرد بدون شک موج گسترده ای از شادی را در سراسر جامعه ارز دیجیتال بیدار کرد. با این حال ، چنین دستاوردی برای یک زوج متاهل خوشبخت نیست، که پس از اختلاف در مورد فروش بیت کوین در آن سطح قیمتی از هم جدا شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام اینکه کالبدگشایی جسد آزاده نامداری انجام شده تاکید کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: انتقال جسد مرحومه آزاده نامداری به پزشکی قانونی انجام شده و علت مرگ وی پس از نتایج به دست آمده از نمونه برداری‌ها و آزمایش‌های لازم اعلام خواهد شد.

سهراب بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال برآورد کردند اضافه کرد: در این خصوص ۱۹۹ خودرو توقیف و ۴۵۱ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
نکات امنیتی لازم برای خرید اینترنتی

این بار شما مجرمان را دور بزنید!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نکات امنیتی لازم جهت خرید از سایت‌های ثبت آگهی و پیشگیری از کلاهبرداری مجرمان سایبری را تشریح کرد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: زنی که برای استعمال مواد مخدر یک دستگاه خودروی پیکان وانت سرقت کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ اردشیر نادری در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری ۳ متهم در پوشش الو پیک

سرهنگ اردشیر نادری گفت: ۳ نفر در پوشش الو پیک اقدام به جابجایی مشروبات الکلی میکردند که توسط ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری شرور زنانه ‌پوش در پایتخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور «خفت‌گیر» در لباس زنانه خبر داد.
رئیس مرکز پشتیبانی عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ:

عاملان تخریب بانک و آتش زدن اموال عمومی دستگیر شدند

رئیس مرکز پشتیبانی عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از عاملین تخریب بانک و آتش زدن اموال عمومی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستان دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: برخورد خودرو پراید و پژو در محور خمین - قورچی باشی ۲ فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت وگو با پرسون؛

سارق لوستر لابی های نیاوران دستگیر شد

سرهنگ کالوسی گفت: سارقی که از لابی های مجتمع های نیاوران لوستر سرقت می کرد توسط ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم دستگیر شد.