کشف انبار دپو سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲ هزار لیتر سوخت گازئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از محل دپوغیرقانونی در رستمکلای آن شهرستان خبر داد.
تصویر کشف انبار دپو سوخت قاچاق

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن عنایتی گنجی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به دپوی سوخت گازئیل قاچاق کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل دپوی سوخت در رستمکلای شهرستان بهشهر با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی از محل دپو غیرقانونی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل مخزن نگهداری مواد سوختی حاوی مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند ارزش سوخت کشف شده در این عملیات توسط کارشناسان ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

عنایتی با بیان اینکه پدیده قاچاق ضربات مهلک و جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد وارد می‌کند از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه فعالیت‌های مجرمانه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

زمین‌گیر شدن فروشنده موادمخدر با ۳۷ کیلوگرم تریاک در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.

بهادر دیلمی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک از متهم خبر داد و یادآور شد: این فرد که با شگرد خاص بسته بندی و حمل قصد فریب ماموران را داشت با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان زمین‌گیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیلمی با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست؛ ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سودجو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۴ راس دام زنده قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۱۴ راس دام زنده قاچاق در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده خبر داد.

محمد محمد پور در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به خروج غیرمجاز دام زنده به ویژه افزایش قیمت و کمبود گوشت قرمز، اجرای طرح استانی مبارزه با قاچاق و خروج غیرمجاز دام زنده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو حامل دام زنده خبر داد و افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی استان و نظارت بر تردد خودروهای حامل دام در طول اجرای طرح، یک دستگاه خودرو حامل دام زنده (گوسفند) فاقد مجوز حمل توقیف و تعداد ۱۴راس کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۴ میلیارد ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف خودروهای سرقتی و دستگیری سارق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۲ خودروی مسروقه و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

عبدالله اکبری با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت دو دستگاه خودروی "رنو" و "ام‌وی‌ام" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و با تقویت گشت‌های انتظامی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، سرانجام ماموران گشت کلانتری ۱۱ پل سفید خودروهای مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ماموران خودروها را متوقف، سارق را دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به کلانتری منتقل کردند، گفت: سارق در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

اکبری در پایان تصریح کرد: شهروندان، خودروهای خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

478897