حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرپرست شهرداری نسیم‌شهر خبر داد:

تخلیه ۱۲ واحد مسکونی در نسیم شهر به علت فرونشست زمین

سرپرست شهرداری نسیم‌شهر با اشاره به اینکه بی توجهی به قنات های خشک و مدفون دلیل فرونشست زمین در این منطقه شده گفت: ۱۲ واحد مسکونی در نسیم شهر به علت فرونشست زمین تخلیه شده است.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴/۱ ریشتر حوالی سرگز در هرمزگان را لرزاند.
تذکر رئیس پلیس تهران به خودروهای گشت:

آژیر کشیدن خودروی پلیس برای فرار متهمان صحیح نیست

رئیس پلیس تهران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا در مأموریت‌ها خودروی پلیس با آژیر کشیدن فرصت فرار به متهمان را می‌دهد، یادآور شد: حتماً این موضوع را به همکاران تذکر می‌دهیم، همکاران حق چنین کاری را ندارند.
زمین لرزه به بزرگی ۳.۷ در مقیاس امواج درونی زمین شامگاه چهارشنبه سردشت زیدون در شهرستان بهبهان را لرزاند.
حکم قاطع «اعدام» که از سوی قضات شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی برای جوان متجاوز به عنف صادر شده بود، توسط دیوان عالی کشور به تایید رسید و بدین ترتیب «خفاش کثیف» پای چوبه دار قرارگرفت.
از مهم‌ترین موضوعاتی که دولت در بحث تابعیت به آن پرداخته است، جداسازی افراد دارای تابعیت از افرادی است که تابعیتی را دارا نیستند و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند. بنابراین بارزترین مظهر در جداسازی جغرافیایی اشخاص در کشور تابعیت آن‌ها است.
شهردار گلپایگان با اشاره به خودسوزی یکی از شهروندان در شهرداری این شهر گفت: علت این خودسوزی که امروز دوشنبه، ۶ دی‌ماه رخ داد، به این مجموعه مربوط نمی شود.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: هکرها پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که اگر کد ۶ رقمی پیامکی را برایشان ارسال نکنید، شبکه اجتماعی شما بسته می شود،این پیام جعلی و کلاهبرداری است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل دو قتل طی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: آمریکا و غربی‌ها از ابزار حقوق بشری برای اهداف سیاست‌خارجی خود سوءاستفاده می‌کنند اما تأکید می‌کنم مذاکرات وین هیچگاه از عوامل بیرونی دیگر تاثیر نمی‌پذیرد. در واقع، هیئت ایرانی چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.