حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بنابه پیش‌بینی زلزله‌شناسان امکان وقوع زلزله در تهران بین ۷ تا ۷/۵ ریشتر وجود دارد و کمتر از یک دقیقه امکان اعلام اطلاع‌رسانی را داریم.
با مساعدت دفتر ریاست قوه قضائیه و موافقت کتبی ضابطان قضایی، دادستان تهران با آزادی مشروط علیرضا گلی پور موافقت کرده است و پرونده جهت تصمیم گیری نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

در باب تصادف فاجعه آمیز جاده خرمشهر؛

جاده مرگ، قتل عمد

کمتر کسی است که از فاجعه‌ دیروز صبح محور اهواز خرمشهر تا این لحظه اطلاع پیدا نکرده باشد. تصادفی با نزدیک به ۱۰ کشته و ۱۴ زخمی در ساعت ۷:۱۵ صبح شنبه بین چند خودروی عبوری چنان دهشتناک بود که در کمتر از چند دقیقه دنیای رسانه و مجازی کشور را در نوردید و خرمشهر را به تیتر اول اخبار تبدیل کرد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: گاهی صداهایی شنیده می‌شود که می‌خواهند نهاد وکالت را در برابر نهاد قضاوت قرار دهند و بدانید این کار، کار دشمن است و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.
اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده 16 ساله بدیل تردید و تردد در بزرگراه زین الدین و برخورد نیسان با وی و فوت این عابر بخاطر شدت جراحات وارده خبر داد.
سردار سرتیپ دوم حاجیان گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان نظام پزشکی ایران امضا شد تا همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با برنامه‌تر پیش برود و بتوانیم از ظرفیت‌های یکدیگر به بهترین شکل بهره ببریم.