حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس قوه قضاییه به دادستان کل کشور مأموریت داد با همکاری سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف حداکثر تا پایان سال جاری، نسبت به تعیین تکلیف محکومان قدیمی پرونده‌های قصاص که در مواردی حتی بیش از سه دهه هست در زندان به سر می‌برند اقدام کند.
متاسفانه فضایی که این روزها در کشور عزیزمان ایران حاکم شده، فضایی است که در آن تمام افراد به دنبال این هستند تا با استفاده از راهکارهای مختلف اقدام به کسب درآمد حتی از راه‌های خلاف و مشکل دار نمایند. یکی از این روش‌ها، فعالیت در سایت‌های شرط بندی است.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو خریدار سکه در ازای پرداخت دلار‌های جعلی، خبر داد.
به نقل از قوه قضائیه، دادگاه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر لواسان به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضائیه، گفت: مجرمان سایبری ضمن سوء استفاده از نام و اعتبار قوه قضائیه با استفاده از ترفندهای خاص و بهره گیری از پیام رسان واتس اپ مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

کارآگاهان جنایی استان مازندران وقتی از مرگ مشکوک دختربچه‌ای سه‌ساله در بیمارستان مطلع شدند، به محل رفتند و بررسی‌های خود را آغاز کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام اعضای باند سه نفره خبر داد که با پرتاب آب دهان از شهروندان سرقت می‌کردند.
زمین لرزه ای به بزرگی 3/8 دهم ریشتر بندرلنگه را لرزاند.
فرزند قاتل و مقتول گفت: وقتی فهمیدیم پدرمان، مادرمان را به قتل رسانده اصلا دل‌مان راضی نمی‌شد که رضایت بدهیم. خصوصا که فهمیده بودیم پای زنی دیگر در میان است.
مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناورهای ناجی این اداره کل و یک فروند لنج صیادی در ۲ عملیات همزمان ۱۲ ملوان را از خطر غرق شدن و مرگ حتمی در آب‌های خلیج فارس نجات دادند.