جزییات دستگیری مرد 240 میلیاردی رشت

فردی که اقدام به 240 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
تصویر جزییات دستگیری مرد 240 میلیاردی رشت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع یک فقره حکم صادره از اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان رشت به پلیس آگاهی استان مبنی بر شناسایی و دستگیری محکوم علیه متواری پرونده‌های کلاهبرداری در خصوص خرید و فروش ملک به ارزش 240 میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و نامحسوس نسبت به شناسایی متهم و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: پلیس متهم این پرونده‌ها در یک عملیات غافلگیرانه در منطقه لولمان شهرستان رشت دستگیر کرد.

این مقام انتظامی از اعتراف این فرد پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم 60 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

منبع: رکنا

573495