حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

به گفته مقامات محلی، وقوع انفجار در سالن غذاخوری یک ساختمان اداری در جنوب غربی چین ۱۶ تن کشته و ۱۰ نفر نیز مجروح شدند.
دفاع مدنی عراق اعلام کرد که آتش‌سوزی بزرگ در سالن همایش «رسول اعظم» در جوار حرم امام حسین(ع) را مهار کرده و علل حادثه در دست بررسی است.

بخشدار بخش جنت شهرستان داراب گفت: گلو امیری متولد آبان ۱۲۷۶ از اهالی روستای زین آباد سنگی بخش جنت روز چهارشنبه ۱۵دی ماه در سن ۱۲۴سالگی به علت کهولت سن درگذشت.

با گذشت 4 سال از ماجرای حادثه تلخی که برای کشتی سانچی رخ داد هنوز برخی از خانواده‌ای داغ دیده چشم انتظار بازگشت عزیزانشان هستند.
مدیر کل راهداری استان البرز اعلام کرد که بر اثر ریزش بهمن در کیلومتر ۶۴ محدوده پیچ آیینه محور کرج – جالوس ترافیک سنگین خودروها در این محور ایجاد شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران اینستاگرامی خبر داد که با عنوان فروش پوشاک ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پراید با یک کامیونت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش ـ ایرانشهر، ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: تعدادی از تشکل‌های فرهنگی استان قم و تعدادی از مردم از بازیگران شکایت کرده‌اند. این پرونده در جریان تحقیقات قرار گرفته ولی کسی در خصوص آن احضار نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه تشریح کرد:

جزئیات وضعیت تفهیم اتهام به مدیران خودروساز

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تفهیم اتهام به مدیران خودروساز بدلیل خودروهای ناقص از سوی سازمان بازرسی گفت: همه مردم در فضای مجازی دیدند که ما توقفگاه هایی را داریم که هزاران خودرو در آنجا پارک شدند و مردم سوال دارند که علت آن چیست؟
رییس قوه قضاییه به دادستان کل کشور مأموریت داد با همکاری سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف حداکثر تا پایان سال جاری، نسبت به تعیین تکلیف محکومان قدیمی پرونده‌های قصاص که در مواردی حتی بیش از سه دهه است در زندان به سر می‌برند، اقدام کند.