ردپای یک آشنا در قتل دختر خردسال

پلیس اعلام کرده که سرنخ‌ها نشان می‌دهد که قاتل فردی آشنا است؛ کسی که منطقه محل زندگی ما و خانواده مرا به خوبی می‌شناخته و می‌دانسته که چه زمانی نقشه‌اش را اجرا کند.
تصویر ردپای یک آشنا در قتل دختر خردسال

به گزارش سایت خبری پرسون، بعدازظهر ۹مرداد امسال پلیس شهرستان بهارستان در استان تهران در جریان گم شدن دختربچه ۵/۶ساله‌ای به نام نادیا قرار گرفت.

پدر نادیا می‌گفت: دخترم حوالی ساعت۱۳ و پیش از پهن شدن سفره ناهار، برای شستن دست‌هایش به حیاط خانه رفت که دیگر برنگشت. ما همه جا را ‌دنبال او گشتیم اما ردی از دخترم به‌دست نیامد و نمی‌دانیم چه بلایی بر سرش آمده است.

با اظهارات این مرد، تحقیقات برای یافتن دختربچه گمشده آغاز شد تا اینکه یک روز بعد جسد بی‌جان و غرق خون او در گودالی در زمین‌های خالی حوالی خانه‌شان پیدا شد. با حضور پلیس در محل حادثه معلوم شد که نادیا همان روزی که گم شده بود، به طرز وحشتناکی به قتل رسیده و قاتل جسدش را به این محل منتقل و در آنجا رها کرده است.


با پیدا شدن جسد دختربچه خردسال، تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت آغاز شد. مأموران در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که نادیا هشتمین فرزند یک خانواده ۱۳نفره افغان بود که حدود ۶ماه پیش از حادثه از افغانستان به ایران مهاجرت کرده و با اجاره خانه‌ای در شهرستان بهارستان، در آنجا ساکن شده بودند. پدر نادیا به همشهری می‌گوید: ما در خانه‌ای در میمنت‌آباد بهارستان زندگی می‌کنیم. در افغانستان وضعیت‌مان بد شده بود و برای همین به ایران مهاجرت کردیم و من کارگری می‌کردم تا شکم زن و بچه‌هایم را سیر کنم.

او درباره روند رسیدگی به پرونده قتل دخترش می‌گوید: نادیا ظهر نهم مرداد گم شد. ظهر آن روز برای شستن دست‌هایش به حیاط رفته بود تا ناهار بخورد اما دیگر به خانه برنگشت. اولش فکر کردیم شاید به دوشنبه‌بازار رفته باشد چون خواهرش آنجا بود. اما خواهرش که آمد، فهمیدم آنجا نبوده است تا اینکه روز بعد جسدش پیدا شد. به ما گفتند که احتمالا انگیزه قتل دخترم انتقام‌جویی است اما من در ۶ماهی که از افغانستان به ایران آمده بودم، با هیچ‌کس اختلاف نداشتم. نه از کسی طلبکار بودم و نه بدهکار. در این ماه‌ها مدام به اداره آگاهی می‌روم و پیگیر پرونده هستم اما هنوز قاتل دخترم پیدا نشده است. با این حال پلیس گفته که سرنخ‌ها نشان می‌دهد که قاتل فردی آشنا است؛ کسی که منطقه محل زندگی ما و خانواده مرا به خوبی می‌شناخته و می‌دانسته که چه زمانی نقشه‌اش را اجرا کند.

به‌گفته پدر نادیا، پلیس به آنها اطمینان داده که همه تلاشش را برای شناسایی و دستگیری قاتل به‌کار گرفته‌است و وی را به دام خواهد انداخت.

منبع: همشهری

573879