حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

تخریب بنای دستگاه قضا در بستر رود چالوس

مبارزه ‌با متجاوزان به اراضی ملی آغاز شد

پس از گذشت پنج روز، وعده رئیس دستگاه قضا عملی شد و بنای مربوط به قوه قضاییه در بستر رود چالوس، صبح امروز به عنوان نخستین مکان در منطقه، تخریب شد.
چند روز قبل زنی به اداره پلیس رفت و گفت به دام مردی شیطان صفت گرفتار شده است که خودش را خریدار لوازم آرایش معرفی کرده است.
وقتی مرد معتاد پس از مصرف مواد شروع به خاطره‌گویی کرد و از راز مرگ دختری گفت که 21سال پیش در ارتفاعات فیروزکوه به قتل رسیده بود، پلیس وارد ماجرا شد و اسرار این جنایت قدیمی را فاش کرد.
رییس پلیس راهور:

کارت خودرو تغییر می‌کند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به تغییر کارت‌ خودروها بیان کرد: در کارت های جدید فقط به جای چیپ بارکد وجود دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای چهاردهمین طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این طرح، بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
صبح امروز کمینه دمای ۳۴۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه سلسیوس رسید و یکی از فراگیرترین یخبندان‌های امسال را رقم زد.
افرادی که قصد فروش اثاثیه منزلشان را از طریق سایت‌ها و فضای مجازی داشتند طعمه زوج سارق بودند. این زن و شوهر درحالی‌که اسلحه به‌دست داشتند به بهانه خرید، وارد خانه‌های طعمه‌هایشان شده و با تهدید اسلحه دست به سرقت‌های میلیونی می‌زدند. در آخرین سرقت اما اتفاق ترسناکی رخ داد که باعث دستگیری هر دو متهم شد.
بامداد امروز سی ام دی ماه آنهم در سالگرد پلاسکو اینبار یکی از بازارهای معروف و قدیمی شهر تهران به نام بازار مروی دچار حریق شد و ۷ مغازه سوخت.
در پی انتشار برخی ادعاها درباره حسین فریدون، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت این محکوم، گفت: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.
معاون سازمان آتش نشانی:

۹۴۷ برج ناایمن در تهران وجود دارد

معاون پیشگیری و حفاظت حریق سازمان آتش نشانی گفت: ۹۴۷ برج ناایمن بالای ۱۲ طبقه در تهران داریم و ۱۵۰ بیمارستان نیز در شرایط ناایمن به سر می برند.
برومند نجفی یکی از محیط بانان محیط زیست در کرمانشاه است که در سال ۱۳۹۹ به ضرب گلوله فردی به نام یوسف فلاحی را به قتل رساند و حالا در دی ماه ۱۴۰۰ حکم قصاص اعدام وی تایید شد.