حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

همه‌مون روانی و افسرده شدیم. من، این آقا، اون یکی، همه‌مون مجبور شدیم بریم دکتر اعصاب و مشت مشت قرص بخوریم تا سرپا بمونیم. زندگیامون بهم ریخت، چون دار و ندارمون جلوی چشممون دفن شد.
رییس پلیس راهور درباره کیفیت خودروهای تولید داخل و واکنش‌های مطرح شده به اظهارات وی در مورد بازنشدن ایربگ خودروها نیز گفت:‌ توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: انتشار تصاویر کودکان در فضای مجازی ، مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی علاوه بر نقــض حریــم خصوصــی و حقوق کودکان و نوجوانان، آنها را در معـــــرض مخاطــــره و سوءاستفاده مجرمین قرار می‌دهد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از مصدومیت 21 نفر براثر واژگونی اتوبوس مقابل شهرک لیا و انتقال 15 نفر به مراکز درمانی خبر داد.
رئیس‌ کل دادگستری تهران:

تمام پرونده‌های قصاص بازبینی می‌شوند

رئیس‌ کل دادگستری استان تهران با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نسبت به تعیین تکلیف محکومان قدیمی پرونده‌های قصاص گفت: در دادگستری تهران در حال پالایش و بازبینی تمام پرونده‌های مرتبط با قصاص هستیم.
ساعت ۱۵و۱۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه زلزله‌ای با قدرت ۴.۹ ریشتر شهر هرات افغانستان را لرزاند.
مرد مسلح با ورود به خانه‌ای در زاهدان پدر و مادر خانواده را مقابل چشمان فرزندانشان به گلوله بستند و با سرقت خودرو و طلاهای آنها پا به فرار گذاشتند.
قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس اقدام به ساخت و ساز کرده که یک بنای کوچک مربوط به سالیان قبل است؛ به رئیس دادگستری استان البرز تأکید کردم که اولین ساخت و سازی که در حاشیه رود باید قلع و قمع شود همین بناست.
یک زن در تنسی به دلیل جعل مرگ پسر ۱۲ ساله مبتلا به اوتیسم خود در حالی که هفته‌ها در اتاقی در یک متل تنها مانده بود، دستگیر شد.
صبح امروز در محدود فرودگاه مهرآباد عابر پیاده ۵۵ ساله به دلیل حرکت دنده عقب یک خودروی سوزوکی و برخورد با آن جان خود را از دست داد.