حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.
رئیس دستگاه قضا دادستان کل کشور و سازمان بازرسی را مأمور کرد تا از بانک مرکزی بخواهند هر چه زودتر در قبال مسئله رمزارز‌ها و همچنین تشریح وظایف دستگاه‌های مختلف در این رابطه شفاف‌سازی کند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک قاتل فراری در ورامین در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی گفت: چوپان ۲۳ ساله‌ای که به دلیل شدت سرما و شرایط جوی در تنگه آب انار کوه‌های بیرمی گرفتار شده بود نجات یافت.
رییس اداره حفاظت محیط زیست سرپل‌ذهاب از کشف تعدادی مین و گلوله جنگی خنثی نشده باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در پناهگاه حیات وحش قراویز از توابع این شهرستان توسط ماموران یگان حفاظت خبر داد.
سالانه ۱۰۰ هزار نفر در کشور اقدام به خودکشی می‌کنند. این آخرین آماری است که رستم تقی وندی، معاون وزیر کشور از میزان خودکشی‌های در ایران داده است.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار منزل خبر داد که با ترتیب دادن نقشه ای اموال با ارزش منزل پدر نامزد خود را ربوده و با فروش آن یک دستگاه خودروی پژو 206 خریده بود.
فرشاد نقدی شهردار دهدز ظهر یکشنبه در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
اعضای بدن کودک ۷ماهه لامردی که به دلیل سانحه رانندگی بهمراه خانواده بوده دچار مرگ مغزی شده بود اهدا شد.
جوان ۳۰ ساله‌ای که پس از مصرف مشروبات الکلی در مشهد، پدرش را به طرز دلخراشی با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در اعترافاتی تلخ جزئیات این جنایت وحشتناک را تشریح کرد.
آدمخوار فرانسوی که از مرکز روانی فرار کرد و به یک زن آسیب زد توسط پلیس فرانسه دستگیر شد.