حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری مردی میانسال که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود خبر داد.

معاون عملیات آتش‌ نشانی مشهد از عملیات نفس‌گیر ۸۰ آتش‌نشان مشهدی برای مهار آتش‌سوزی مهیب کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در جاده مشهد به چناران خبر داد.
ماموران قلابی در کرج دستگیر شدند. ماموران قلابی با ۲ خودرو سمند و ساینا دست به سرقت می‌زدند. عکس چهره باز ماموران قلابی منتشر شد. ماموران قلابی خود را مامور پلیس معرفی می‌کردند. از مخفیگاه ماموران قلابی اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد.
رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت ارز‌های دیجیتال به ارزش ۸۰۰ ‌میلیون ریال از کیف پول دیجیتال یکی از شهروندان خبر داد. ‌
در پی هنجارشکنی، خرابکاری و اقدامات علیه امنیت ملی در پخش برنامه‌های صدا و سیما رئیس سازمان حراست صدا و سیما به سازمان حراست کل کشور احضار شد.

در حادثه تصادف قطار محلی پیشوا-ورامین-تهران با یک خودورو وانت که ساعت ۷:۴۵ صبح امروز روی داد۶ نفر مصدوم و یک نفر جان باختند.

ریزش یک واحد مسکونی در حال ساخت در جاده ملارد، سبب محبوس شدن یک البرزی در زیر آوار شد.
امدادگران جمعیت هلال احمر استان تهران طی عملیاتی ۲۶ ساعته جان یک زن کوهنورد را در ارتفاعات شیرپلا نجات دادند.
فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد و گفت: روز گذشته گزارشی از ‏وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ‏اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به ‏محل اعزام شدند.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آن‌ها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام کنیم.