حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

وکیل کیوان صمیمی در یک پیام توئیتی از آزادی موقتی او از زندان خبر داد.
دکتر مریم جوادپور، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز دوشنبه هفته جاری پس از مواجهه با گله‌ای از سگ‌های ولگرد، در حالی که تلاش می‌کرد از آن‌ها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره کمین کلاهبرداران مجازی و ارسال پیامک‌های جعلی سامانه ثنا هشدار داد.
نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند توانستند طی یک عملیات جستجو و نجات چهار کوهنورد را در شرایط جوی نامناسب نجات داده و به آغوش خانواده باز گردانند.
فاجعه تلخ انفجار در کارخانه حلواشکری مشهد در حالی روز گذشته با کشف بقایای دیگری از اجساد قربانیان این حادثه وارد مرحله جدیدی شد که خوشبختانه حدود 50 کارگر این مجموعه چند دقیقه قبل از انفجار، محل را ترک کرده بودند.
بدهی ۱.۵میلیارد تومانی پسر تاوان سنگینی برای او داشت. وی برای گرفتن پول با پدر ثروتمندش درگیر شد و دست به جنایتی هولناک زد و برای گمراه کردن پلیس به داستانسرایی پرداخت اما در نهایت دستش رو شد.
اعضای باند پزشک قلابی در بندر عباس دستگیر شدند. پزشک قلابی با مدرک فوق دیپلم اینترنتی بیماریابی می‌کرد. باند پزشک قلابی شانل 3 نفر است. پزشک قلابی دست به عمل های زیبایی می زد. نظام پزشکی بندرعباس درخواست دارد تا عکس و عنوان پزشک قلابی در رسانه‌ ها به طور قانونی منتشر شود.
مرد زندانی که به اتهام قتل وحید مرادی از اشرار معروف برای سومین مرتبه در دادگاه کیفری محاکمه می‌شد، با وجود اعترافات قبلی، دست داشتن در این قتل را انکار کرد.
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد:

طبقه‌بندی زندانیان براساس سن و نوع جرم

رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها و مسئولان این حوزه تاکید کرد که مقوله طبقه‌بندی زندانیان و جداسازی آنها به تفکیک سن و نوع جرم را تا حد ممکن پیش ببرند.
با تلاش ماموران گمنام امام زمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز، ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی اطراف ساختمان دادگستری البرز در استان تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
در بررسی جزییات مرگ دو شهروند تهرانی بر اثر بیماری هاری در دو شهرستان ملارد و رباط کریم استان تهران موضوع را از مسئولین این دو شهرستان پیگیری کردیم که معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ملارد و فرماندار شهرستان رباط کریم ضمن تایید این خبر، تاکید کردند جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از دستگیری 5 نفر عامل درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.